Gå til innhold

Er 12+6 i dag, og merker ingenting til graviditeten. Noen flere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg merka  heller ingenting til graviditeten når jeg var 12 uker.

Følte meg ikke gravid i det hele tatt.

Har ikke merka så mye i det hele tattt jeg da. Merker fortsatt lite, annet enn at magen endelig har begynt å komme seg litt.

Er 11+4, merker veldig lite. Har bare hatt svake symptomer hele veien, det kraftigste var at puppene gjorde helt sykt vondt en stund, men nå har de roet seg (blitt ett nummer større, men...) Ble paranoid og tok en ny graviditetstest i morres, den var heldigvis VELDIG positiv:) Stripa var godt synlig før urinen hadde rukket å nå helt opp til kontrollstreken. Følte meg litt tåpelig, men det er jo så stas med den streken...

Magen er bittelitt større enn før, også på morgenen når jeg ikke er så oppblåst, men tror ikke livmor er oppe av bekkenet ennå, kjennes ikke sånn ut ihvertfall, så jeg vet ikke helt hvorfor det er - har ikke gått opp i vekt ennå. Tiden går så sakte! Har ikke OUL før i uke 20 heller. Heldigvis er det snart ferietid med diverse planer, så satser på at de neste ukene går litt raskere...

Hadde det også slik. Var på tidlig ul i uke 12 og ble nesten overrasket over at det faktisk var en baby der! Men nå i uke 20 har jeg masse symptomer, så de kommer etterhvert. Bare å glede seg til første sprell i magen! :)

Annonse

Og vær dere glad for det !!! 12+6 idag og igår spydde jeg opp alt jeg spiste etter frokost !!!

Jeg er sååååå lei av å spy , men jeg kjenner vi innimellom og det er en stooor trøst : )) igår kjente jeg kanskje bare to små sult,men dagen før jente jeg det flere ganger og det er bare så gøy : ))

Den verste trøttheten har avtatt,men det tar på å spy så jeg sovner ofte tidlig på kvelden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...