elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 jeg er så usikker på hva jeg skal ha på den lille nyfødte kroppen.... tips?
Queenmee Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Har ikke kjøpt. Men mamma har strikka hentesett i bomull til frøkna. Er en hel dress med knapper, lue og "sko". Det er alt pakka i fødebaggen min, og vi gleder oss til å bruke det:) Mamma har laga den med bånd rundt armer og bein for at lisjefrøkna skal kunne bruke den uansett om hun blir litt mindre enn størrelsen på dressen...
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2013 så koselig med noe hjemmestrikket, åsså fra bestemor da skal su ha noe body under da eller?
LykkeligMamma2010 Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Har en lyseblå bukse i tynn bomull fra joha og kortarmet body + lue som hører til, og en nyyyydelig hvit ole brum jakke fra disney store i usa som prikken over i'n alt ligger klart i veska
Queenmee Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Skal ha en body under ja:) Tror ikke det trengs så mye mer enn det tenker jeg:)
Lillie Vanillie Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 Mamma har også strikket sett til å reise hjem i og så en body i tillegg, tenker jeg!
kjersti83 Skrevet 27. juni 2013 #7 Skrevet 27. juni 2013 Nå skal ikke lillegutt komme før 7 sept så har ikke kjøpt noe enda. Men mamma strikker hentesett og jeg skal handle lyseblå body og bukse:) må handle en del klær i de minste str. Hàr så mye lyserosa og synes det blir litt rart på en gutt;)
Hermine87 Skrevet 27. juni 2013 #8 Skrevet 27. juni 2013 Vi har også fått strikket hentesett til mini
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå