cor enfant Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Skal ta blodprøver på dag 3 i forhold til utredning, men hvordan deffinerer man starten på menstruasjonsdagen om den kommer på ettermiddagen ca 15, telles den da som dag 1 eller blir det neste dag som blir nr 1???? Ble plutselig veldig usikker................
FruRikstadPfefferkorn Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Dag 1 er den dagen du får blødning. Så spiller ingen rolle om den kommer kl 7 på morgenen eller 23 på kvelden. Var ihvertfall det gyno sa til meg.
Chloe30 Skrevet 27. juni 2013 #3 Skrevet 27. juni 2013 Skal ta blodprøver på dag 3 i forhold til utredning, men hvordan deffinerer man starten på menstruasjonsdagen om den kommer på ettermiddagen ca 15, telles den da som dag 1 eller blir det neste dag som blir nr 1???? Ble plutselig veldig usikker................ Jeg fikk beskjed om at det var første dag hvis det kom rødt friskt blod før kl12, ellers regnes dagen etter som den første dagen i menstruasjonen.
poca Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Jeg fikk beskjed om å ta prøven på dag 2 eller 3, så en liten buffer er det her
Fighter`n Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Jeg fikk også beskjed om å komme på dag 2 eller 3. Men helst på dag 3,sa legen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå