Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har ikke vært veldig aktiv her inne på en stund, men ønsker dere alle lykke til videre i prosessen og håper dere vil lykkes med å bli mamma etter hvert!

Selv har jeg nå endelig lykkes med å bli tobarnsmamma! Vi startet ivf-karusellen i 2006 og fikk vår første sønn på 3. forsøk ved Riksen i 2007. Etter tre mislykkede søskenforsøk ved Riksen i 2010 (derav ett avbrutt), kontaktet vi klinikk Hausken. Der måtte vi gjennom 5 forsøk (inkludert en MA), før vi nå i mai endelig kom i mål med en velskapt gutt til!

Ikke gi opp jenter, selv om det ser mørkt ut! Noen av oss trenger flere forsøk før vi lykkes.

Riktig god sommer til alle!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144060035-lykke-til-videre-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å høre at dere har lyktes å bli en fin familie!

Jeg har tvillingjenter og venter barn nr. 3 (alle made by Klinikk Hausken) og da vil vi nok bli fornøyde vi også!

Slenger meg på tråden din og vil også ønske alle en god og fruktbar sommer!!

Hei,

Jeg har ikke vært veldig aktiv her inne på en stund, men ønsker dere alle lykke til videre i prosessen og håper dere vil lykkes med å bli mamma etter hvert!

Selv har jeg nå endelig lykkes med å bli tobarnsmamma! Vi startet ivf-karusellen i 2006 og fikk vår første sønn på 3. forsøk ved Riksen i 2007. Etter tre mislykkede søskenforsøk ved Riksen i 2010 (derav ett avbrutt), kontaktet vi klinikk Hausken. Der måtte vi gjennom 5 forsøk (inkludert en MA), før vi nå i mai endelig kom i mål med en velskapt gutt til!

Ikke gi opp jenter, selv om det ser mørkt ut! Noen av oss trenger flere forsøk før vi lykkes.

Riktig god sommer til alle!

Hei! Jeg mener å huske nicket ditt fra tidligere. Jeg starter også med ivf i 2006 og fikk ei jente i mai 2007. Har fått en gutt i 2009 og nå prøver vi faktisk på nr tre. Nicket mitt tidligere var Litjpia77.

Riktig gid sommer til deg også! Og gratulerer med enda en velskapt gutt:-))

Gjest Gullebolle

Gratulerer med gutten, så fantastisk:) Jeg husker også nicket ditt fra "gamledager", samme med du som het Litjpia. Fikk en gutt i 08 og en i 09, og nå prøver vi på nummer 3 vi og. Hausken vi også holder til! Ruger nå og skal teste på mandag eller tirsdag, spennende...Før hetter jeg Emilia et aller annet:)

Bare et spørsmål.. Vi er nå over i privat sektoren. Men får ta et ekstra forsøk bare privat på Haugesund. Og deretter hopper vi til Hausken om det ikke går. Høres det dumt ut dere som har holdt på lengre enn oss? Sparer en del tusen på det forsøket..

Gratulerer med gutten, så fantastisk:) Jeg husker også nicket ditt fra "gamledager", samme med du som het Litjpia. Fikk en gutt i 08 og en i 09, og nå prøver vi på nummer 3 vi og. Hausken vi også holder til! Ruger nå og skal teste på mandag eller tirsdag, spennende...Før hetter jeg Emilia et aller annet:)

Emilia "et eller annet" mener jeg å huske ja! (Utrolig hva som fester seg på hjernen...)

Så spennendemed ruging, Gullebolle! Håper du lykkes nå da! Jeg følger med, selv om jeg ikke skriver så mye for tiden da vi er inne i en litt venteperiode/uavklarte greier...

Lykke til med testing!!!

Annonse

Gjest Gullebolle

Dessverre ble det negativ test i dag:( Ikke gravid lyste mot meg i 5 tiden i natt, og i 8 tiden tok jeg en med vanlig cb, og den var blendahvit, ikke antydning til strek. Kjedelig! Følte meg så gravid, visste ikke at lutinusen kunne lure meg så trill rundt, tror aldri jeg har hatt så mye gravidsymptomer:( Men men, får bare prøve på nytt, har enda 3 eskimoer på frysen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...