Gå til innhold

Var dette er grusom utskeielseslunsj for en som skal ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå spiser jeg stort sett sushi fra kiwi, så har ikke greie på hva de forskjellige bitene kalles. Men for meg er sushi kosemat pga. risen. Ellers høres det vel greit ut. Kommer an på hvor nøye du må være for å gå ned i vekt og hvilken metode du bruker. Vil ikke tro det er enorme mengder kalorier i dette?

Jeg aner ikke hvor mange kalorier det kan inneholde, men det e rnok en del, i og med all risen.

Jeg må vær eveldig nøye, ellers går jeg ikke ned et gram.

...

HI

Anonymous poster hash: 01129...48e

Annonse

Det er i snitt 60 kaloriere i hver bit - kommer litt an på hva den innholder selvfølgelig.

Så du kommer nok på et høyere kaloriinntak enn annen sunn middag.

Men, man skal også kose seg litt når man går ned i vekt - innenfor visse grenser selvfølgelig.

Jeg har gått ned 8 kg siden februar, og har ligget på ca 1400 kaloriere om dagen. Men elsker sushi, så en dag i uka har jeg spist sushi. Men bestiller sashimi i tillegg til maki. Så spiser jeg litt mindre ris.

Anonymous poster hash: 1be05...13e

Sushi:

6 nigiri og 8 tempura-maki?

Skal jogge i kveld.

Anonymous poster hash: 01129...48e

Det er veldig mye fett i tempura-maki, de er jo frityrstekte. Mmmmmm, veldig godt da:) Men noen sunn lunsj var det nok dessverre ikke, ikke for en som skal ned i vekt.

Det er i snitt 60 kaloriere i hver bit - kommer litt an på hva den innholder selvfølgelig.

Så du kommer nok på et høyere kaloriinntak enn annen sunn middag.

Men, man skal også kose seg litt når man går ned i vekt - innenfor visse grenser selvfølgelig.

Jeg har gått ned 8 kg siden februar, og har ligget på ca 1400 kaloriere om dagen. Men elsker sushi, så en dag i uka har jeg spist sushi. Men bestiller sashimi i tillegg til maki. Så spiser jeg litt mindre ris.

Ser i artikkelen at det er mer enn 60 kaloriere i hver bit, så da er nok jeg vranglært ;)

Høres veldig rart ut at dere får det til å bli så mange kcal.

Når jeg spiser en slik boks fra f.eks Rema eller obs med 10 biter kommer den på 343 kcal alt inkludert.

Har veid og lagt det inn i Grete Roede sine sider.

Anonymous poster hash: 32d6f...399

Annonse

Tempura maki=100 kcal per bit pga frityrstekt scampi. Scampi med laks, torsk og vanlig kokt scampi er selvsagt mye sunnere. Sushiboksen til Rema inneholder vel ikke tempura maki (til deg som refererte til rema sin sushi). Gikk på en smell en gang selv da jeg spiste 14 tempura maki....var sulten;)

Anonymous poster hash: 21d6d...605

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...