Gå til innhold

Ultralyden i dag gikk ikke så bra...

Barbarella og froskebarna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det? Ikke moro å høre at det ble sykehusinnleggelse. Godt at du får god hjelp likevel. Blir det hjemreise ganske snart? Høres ut som om det kan være på sin plass med litt tettere oppfølging enn hva de norske legene forespeilet. Tenker på deg og sender mange varme tanker!!

Er det mulig... Var til ny ultralyd nå, og målingen av livmorhalsen var rett og slett feil. Den er ikke forkortet! Så det er egentlig ingen grunn til bekymring for tidlig fødsel :-D

CTG viste jo rier, men når de ikke har effekt på livmorhalsen så gjør det vel ikke noe! I tillegg viste denne ultralyden at babyen vokser, fortsatt liten, men hun vokser. Da kan hun trygt være i magen min en god stund til, og hvis det fortsetter sånn kanskje helt til termin! Hurra!! Selv om det er kjipt at hun er liten så er det god grunn til å håpe nå at hun ikke blir prematur!!

SNAKK om å skremme folk uten grunn...

Er det mulig... Var til ny ultralyd nå, og målingen av livmorhalsen var rett og slett feil. Den er ikke forkortet! Så det er egentlig ingen grunn til bekymring for tidlig fødsel :-D

CTG viste jo rier, men når de ikke har effekt på livmorhalsen så gjør det vel ikke noe! I tillegg viste denne ultralyden at babyen vokser, fortsatt liten, men hun vokser. Da kan hun trygt være i magen min en god stund til, og hvis det fortsetter sånn kanskje helt til termin! Hurra!! Selv om det er kjipt at hun er liten så er det god grunn til å håpe nå at hun ikke blir prematur!!

SNAKK om å skremme folk uten grunn...

Så bra at alt gikk fint! Nå kan du slappe av ;)

Annonse

Ny oppdatering: Har snakket igjen med legen nå, jeg kan skrives ut i morgen. De vil ha meg her litt lenger for å se at jeg ikke får mer rier når jeg slutter med medisinen. Det var visst ikke feilmåling av livmorhalsen, men den var under påvirkning av riene akkurat da og en del av livmorhalsen hadde blitt myk (som er første tegn på påvirkning), og forkortet, men at det har gått tilbake. Så jeg må fortsette oppfølgingen tett når jeg kommer tilbake til Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...