Gå til innhold

Flere som har termin den neste uken?

Anbefalte innlegg

Jeg har termin om en uke...UL termin... Menstermin er ikke før den 10 juli. Føler kroppen gjør seg klar, med vonde kynnere, litt murringer i magen, litt mageknip etc.... Spennende uker dette!

Skal sjekke modning hos jordmor på onsdag... Imorgen skal jeg til overlegen som følger meg opp på føden... Kanskje han tar en sjekk??

Spent!

Hvordan er formen deres???

...Jeg er litt utålmodig nå!

Lunch: Chili con carne - sterk! he he he

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144059990-flere-som-har-termin-den-neste-uken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin neste torsdag. Føler meg som en klassisk tredjegangsfødende. Tror fødselen er like rundt hjørnet hele tiden, men den gang ei. 

Når dette endelig setter igang skal jeg gråte av glede! Eventuelt smerte.Take your pick.

Termin til tirsdag! I hodet mitt hadde jeg termin på fredag som var.. For da ble førstemann født. Så føler jeg går på overtid! Har hatt utrolig mye vonde kynnere de siste ukene., men nå har det liksom roet seg! Hva er greia med det? Er så utrolig utålmodig....! Må virkelig jobbe med meg selv for å finne roen og gi ham litt tid...

Annonse

Er det flere enn meg som får sånne nerve-ilinger nedover i beina, langs låret, at nesten beinet svikter? Sikkert baby som ligger på noe isjiasnerve eller noe...

Ellers stikninger, vonde kynnere, mageknip, etc her også... Godt og dypt festet hode!

Jeg var på kontroll idag. Alt bra på UL. Onsdag-termindagen har jeg time med jordmor, hvor hun skal sjekke modning og Evt tøye noen hinner. Skal tilbake til overlegen neste fredag for vurdering og evt nappe i forsterhinnen hvis moden og ikke skjedd noe før....! Spennende!!!!

Annonse

Jeg var på kontroll idag. Alt bra på UL. Onsdag-termindagen har jeg time med jordmor, hvor hun skal sjekke modning og Evt tøye noen hinner. Skal tilbake til overlegen neste fredag for vurdering og evt nappe i forsterhinnen hvis moden og ikke skjedd noe før....! Spennende!!!!

Kan jeg spørre hva som er grunnen til at de gjør dette rett ved termindato? Noen grunn til at du ikke skal gå over tiden?

Oi huff da!bra de tar hensyn da.. Jeg holder på å bli gal av p vente. Virker som kroppen min har glemt at den er gravid. Har hatt sykt mye kynnere egentlig i hele tredje trimester, masse nedpress og hodet er festet, men nå er det plutselig veldig rolig! Blir litt stressa her... Blås over litt tålmodighet om noen har ekstra!

Oi huff da!bra de tar hensyn da.. Jeg holder på å bli gal av p vente. Virker som kroppen min har glemt at den er gravid. Har hatt sykt mye kynnere egentlig i hele tredje trimester, masse nedpress og hodet er festet, men nå er det plutselig veldig rolig! Blir litt stressa her... Blås over litt tålmodighet om noen har ekstra!

Ja, godt de tar hensyn! Vi vil jo komme helberget til mål denne gangen... Fødsel på badet har vi ikke så gode minner fra...! 

Hold ut! Vi er snart i mål! Super utålmodig selv... Puh.... Masse kynnere her også! La dfem inn i en rieteller istad, og da kom de med 10-15 min mellomrom! Synes det var ofte! Jaja, kroppen gjør seg vel klar! Håper du holder ut siste rest!! 

Husker det der.... beklager, ikke meninga å rote opp såre minner. Syns lissom det var noe kjent, men klarte ikke å koble tidligere...

Nå er du ihvertfall nesten i mål :-D. Kjenner jeg er litt misunnelig. ... enda 5 uker igjen her.

Det gjør ingenting!! Det er en del av livet og en stor del av vår historie! Jeg fikk så mye god støtte her inne og det var godt. Det tok 2 år før vi ville prøve på nytt! Og nå er det bare noen dager igjen... Vi krysser fingrene fortsatt, og gleder oss til å møte den lille prinsen... Da kan vi puste lettet ut! 5 uker går så fort atte! Hold ut!!!! Og kos deg med sommer så lenge... Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...