Lilla-Turkis Skrevet 26. juni 2013 #1 Del Skrevet 26. juni 2013 Har noen av dere gode tips som kan deles i forholdt til det lille ekstra som gjør matboksen litt mer spennende. Kriterier er at det lille ekstra bør være lett å fikse selv for en 1 åring tenker jeg. Å ha yoghurt trengs voksenhjelp feks. I tillegg til at det gjerne skal være lett å ha tilgjengelig/forberede i en hektisk hverdag:) + at det bør ha en viss sunnhetsgrad. Kanskje kan dele noen tips. Havrefras er alltids en slager her å gomle. Eller litt blåbær og ostebiter. Og egg er det blitt litt i det siste. Pastaskruer slo ikke an så får prøve igjen senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nåharjeglystpåno3 Skrevet 26. juni 2013 #2 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg skjønner ikke helt hvorfor yoghurt er uaktuelt, de kan vel hjelpe barnet med å ta av lokket om det er det du mener? Hva med slike fruktsmoothier på pose, ala Ellas? Gulerotstenger, kålrotbiter, diverse grønnsaker og frukt i biter (hvis de ikke deler ut dette i bhg da) Bytte på litt med brødmat, ikke alltid grovbrød, men av og til rundstykke, pitabrød/nanbrød/polarbrød, lefserull med ulikt fyll ol. Eggerøre Har ikke så mange gode forslag selv merker jeg, men matboksen er da som regel tom for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abella Skrevet 27. juni 2013 #3 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg sender ofte med: Hardkokte egg eller eggerøre Fiberknas med brunost (helsekosten) Reker (har i fryseren) Fiskekaker(fryseren) Ost (type brie eller liknende) og speltkjeks Youghurt Alt mulig av middagsrester Cottage cheese med bær Sender alltid med oppskåret frukt, bær eller grønnsak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå