Daquiry Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Jeg ville tatt bussen til Barnas Hus i Åsane, går flest busser dit.
Gjest Skofantomet Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Er vel lettest med buss til åsane, men utvalget er større på Nordås
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Jeg ville tatt bussen til Barnas Hus i Åsane, går flest busser dit. Takk! Du vet ikke hvilken buss og, tilfeldigvis? Jeg er ikke kjent her. Anonymous poster hash: 54a15...cdc
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Du kan ta linje 320 eller 210 til Liaveien, ligger rett ved. Du kan også ta linje 4 (Flaktveit) til Gullgruven og gå videre bort på Barnas Hus, evt ta Ikeabussen og gå videre bortover (hovedveien). Det er lett å se hvor det ligger, rett ved hovedveien, sammen med Toys R Us, Jula og plantasjen. Alle busser går fra Bergen Busstasjon, du kan jo spørre der også. Husk å kjøpe billett på forhånd (Narvesen eller Deli de Luca f.eks) så slipper du å betale 40 kr! Anonymous poster hash: 63dfd...5b7
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Du kan ta linje 320 eller 210 til Liaveien, ligger rett ved. Du kan også ta linje 4 (Flaktveit) til Gullgruven og gå videre bort på Barnas Hus, evt ta Ikeabussen og gå videre bortover (hovedveien). Det er lett å se hvor det ligger, rett ved hovedveien, sammen med Toys R Us, Jula og plantasjen. Alle busser går fra Bergen Busstasjon, du kan jo spørre der også. Husk å kjøpe billett på forhånd (Narvesen eller Deli de Luca f.eks) så slipper du å betale 40 kr! Anonymous poster hash: 63dfd...5b7 TUUUUSEN TAKK Anonymous poster hash: 54a15...cdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå