Nikamo Skrevet 30. juni 2013 #26 Skrevet 30. juni 2013 Har selv en liten Fredrikke, så jeg stemmer såklart for det Er kjempefornøyd med valg av navnet hennes! (Personlig synes jeg det blir merkelig når halve navnet er likt søsteren sitt, når det er så mange vakre navn å velge mellom... Jfr Hermine/Tomine.)
Suebird Skrevet 30. juni 2013 #27 Skrevet 30. juni 2013 Nydelig navn på storesøster Hermine og Vilhelmina (eventuelt Vilhelmine, men det synes du kanskje er litt mye med lik ending? Jeg synes det går helt fint ) Hermine og Leopold Tomene diskuteres, og jeg føler jo det er litt likt Hermine... Vilhemine blir jo samme problemstilling, selv om jeg synes det er vakkert :-) Ja, de har jo lik ending, men Tomine og Hermine har i tillegg like mange stavelser så det synes jeg er litt mer i overkant
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 30. juni 2013 #28 Skrevet 30. juni 2013 Hermine og Thelma? Evt Selma? Ellers hørte jeg et annet navn her om dagen, som var spesielt og litt fint - Teoline Er kanskje i samme gate som Tomine, men samtidig ikke så likt Hermine?
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 1. juli 2013 #29 Skrevet 1. juli 2013 Har du kommet noe videre i navneprosessen, Vannmann?
Vannmann35 Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #30 Skrevet 1. juli 2013 Egentlig ikke... Virker som det står mellom Tomine, Harriet og Rebecca... Sitter og går gjennom div. navn nå, som vi skal se på i kveld :-) Vil ha et navn som er kjent, men ikke vanlig, som er feminint, men sterkt, og helst ikke kort med a-endelsem, alla Leah, Thea, Tuva e.l. Ikke lett!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #31 Skrevet 1. juli 2013 Hva med Ellinor? Anonymous poster hash: 9e35b...4dd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #32 Skrevet 1. juli 2013 Jeg synes Hermine og Tomine er alfor like navn på søstre... Anonymous poster hash: 132bd...e9b
Vannmann35 Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #33 Skrevet 1. juli 2013 Hva med Ellinor? Anonymous poster hash: 9e35b...4dd Ellinor er fint, og står på lista :-)
Ammie Skrevet 1. juli 2013 #34 Skrevet 1. juli 2013 (endret) Egentlig ikke... Virker som det står mellom Tomine, Harriet og Rebecca... Sitter og går gjennom div. navn nå, som vi skal se på i kveld :-) Vil ha et navn som er kjent, men ikke vanlig, som er feminint, men sterkt, og helst ikke kort med a-endelsem, alla Leah, Thea, Tuva e.l. Ikke lett!Da vil jeg foreslå:Leonor Constance/Konstanse Evelyn Emily Marlene/Malen/Malene Vivian Lillian Endret 1. juli 2013 av Ammie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå