Gå til innhold

gravid og soling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til syden i morgen så lurte på om noen visste åssen det var med soling når du er gravid? Jeg kommer til å være 7-8 uker på vei når jeg er der. Lest at fosteret kan bli overopphetet? Hvor ofte burde man avkjøle seg i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ingenting å tenke på, bare husk å drikke masse vann. Var selv 2 uker i syden nå å grillet meg som bare det. :P jordmoren sa før jeg dro: så lenge du har det behagelig og fint, har babyen din og det. :) det at noen sier at foster vannet ol kan bli overopphetet samt fosteret, er bare tull. Kos deg på ferie! :) er forøvrig 22 uker på vei, og var i syden fra uke 18 til 20 uke.

Skrevet

Tenkte kanskje det var større risiko for meg for å miste siden jeg ikke er så langt på vei, men da får jeg stole på deg:-) hva med eventuelt sololjer å sånn, er det også greit?

Skrevet

Er ingen problem m baby i sol, men alle som er gravid har større sjanse for å få pigmentflekker! Så vil anbefale å ikke bruke så mye sololje, men solkrem:-) god tur:-D jeg reiser om en uke:-) 13+5 når jeg reiser:-D

Skrevet

Jeg er i Thailand nå og nyter dagene med fint vær!! magen er blitt kjempe brun og jeg er stolt som bare det. Legen min sa ingenting om overoppheting! Er nå 13+2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...