giraffen1902 Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Skal til syden i morgen så lurte på om noen visste åssen det var med soling når du er gravid? Jeg kommer til å være 7-8 uker på vei når jeg er der. Lest at fosteret kan bli overopphetet? Hvor ofte burde man avkjøle seg i såfall?
Engeln Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Er ingenting å tenke på, bare husk å drikke masse vann. Var selv 2 uker i syden nå å grillet meg som bare det. jordmoren sa før jeg dro: så lenge du har det behagelig og fint, har babyen din og det. det at noen sier at foster vannet ol kan bli overopphetet samt fosteret, er bare tull. Kos deg på ferie! er forøvrig 22 uker på vei, og var i syden fra uke 18 til 20 uke.
giraffen1902 Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2013 Tenkte kanskje det var større risiko for meg for å miste siden jeg ikke er så langt på vei, men da får jeg stole på deg:-) hva med eventuelt sololjer å sånn, er det også greit?
lady82 Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Er ingen problem m baby i sol, men alle som er gravid har større sjanse for å få pigmentflekker! Så vil anbefale å ikke bruke så mye sololje, men solkrem:-) god tur:-D jeg reiser om en uke:-) 13+5 når jeg reiser:-D
Lizzy_77 Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Jeg er i Thailand nå og nyter dagene med fint vær!! magen er blitt kjempe brun og jeg er stolt som bare det. Legen min sa ingenting om overoppheting! Er nå 13+2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå