Gå til innhold

Jeg er ofte misfornøyd med produktene fra Barnas Hus.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har fått levert varer opptil flere ganger, som ikke holder mål. Og når jeg har forsøkt å klage på varene, har jeg blitt møtt med direkte slett service. Nei, jeg styrer unna barnas hus, så godt det lar seg gjøre. :-/ dette er forresten nord i Norge.

Anonymous poster hash: 9da05...32b

Jeg har handlet på Barnas Hus i Sørlandsparken i Kristiansand og på Tvedt-senteret på Forus i Sandnes. Begge plasser er servicen svært dårlig. Sure ansatte som står apatiske i kasse-området og er lite villige til å hjelpe. Og i tillegg svært mistenksomme om du for eksempel skal bytte noe som er kjøpt eller fått i gave. Blir helt matt av dem! Da er f.eks babyshop MYE bedre på servicen. Går heller der enn på Barnas Hus.. 

Gjest lemon-aid

Jeg har handlet på Barnas Hus i Sørlandsparken i Kristiansand og på Tvedt-senteret på Forus i Sandnes. Begge plasser er servicen svært dårlig. Sure ansatte som står apatiske i kasse-området og er lite villige til å hjelpe. Og i tillegg svært mistenksomme om du for eksempel skal bytte noe som er kjøpt eller fått i gave. Blir helt matt av dem! Da er f.eks babyshop MYE bedre på servicen. Går heller der enn på Barnas Hus.. 

Opplevd akkuratt det samme i sørlandsparken! Slappere ansatte finner du ikke :-) De står bare der og glor... 

Annonse

Gjest Dr. Grey

Jeg har handlet MYE på bh, og jeg har måttet reklamere på MYE av det som er handlet der. Har måttet diskutere en del med dem fordi de har vært vanskelige. Elendig butikk! Dessverre er det ikke så mye å velge mellom her jeg bor, så ender opp med å handle der. Men regner med jeg blir snakket om på bakrommet...

Jeg bruker barnas hus i Åsane/Bergen masse. Vi har alltid fått god service der. Og aldri noen reklamasjoner. Jo en, men var ikke noe problem å få byttet i ny vare!

Anonymous poster hash: dbb76...0b3

Vi var for å titte på Simo og Brio vognerbpå bh på Lade i Trheim, og fikk ikke svar på noe av det vi lurte på (vekt, baglengde etc). Syns det er helt utrolig dårlig å ikke kunne info om såpass dyre produkter. Ho dama stod bare og så på at vi prøvde vognene og svarte stort sett vet ikke. Så ble nok en Emmaljunga på oss ja fra Bebito i Trheim. Der er det fantastisk service. Har vel brukt nesten tre timer der tilsammen når vi drev med vognjakten, og fikk SÅ mye info om Emmaljunga og Stokke. Fantastisk!

Jeg styrer unna barnas hus i bergensområdet i hvert fall. Elendig service! Sist skulle jeg kjøpe 3 barnebilstoler + diverse annet og hadde budsjett på 15 000. Ikke fikk vi se om bilsetene passet i bilen og ikke kunne de vise hvordan man monterte dem. Sånn hadde de ikke tid til. Da måtte vi komme en dag ved åpningstid, men ikke når de hadde kampanjer. Da hadde de så mye å gjøre.... For å si det sånn så gikk jeg tomhendt ut derfra (Nordås) og vi var ikke de eneste for å si det sånn! De som jobbet der var mer opptatt å prate med hverandre enn å ta seg av kundene. Og kundene forsvant tomhendte og sure, en etter en. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...