HF79 Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Hei er vistnok gravid igjen. Har ei jente på 2.5 år no. Hadde nesten en fin graviditet sist bortsett fra at det endte med svangerskapsforgiftning og ho var dysmatur. Ble sonde i 1 år i begynnelsen og har fremdeles litt problemer hver gang ho skal spise. Ho spiser men ikke nok til å bli mett. Så no er jeg livredd for å si dette til samboeren, med tanke på at vi har hatt det veldig turbulent i det siste året. Hvordan har deres menn reagert??. Har kjøpt et kort med en liten hund som har rosa smokk i munnen. Vi ikke gi det enda. tror jeg venter noen dager til, vi få se hva jeg klarer. heheheh Han sier han ikke vil ha barn, men kun sex. Han ble ikke særlig glad første gangen heller satt med dataen og spilte da jeg fortalte det og sa sin mening om saken. Det som var pluss jeg sa da var at han ikke trengte å gjøre noe særlig med henne. Han minner meg på det og av ogtil. Men da sier jeg at ting forandrer seg og at ho trnger han mer. Jaja. Vel da må han faen meg klare å ta konsekvensene også, mener jeg. Er alt for vandt til å få viljen sin. Men ikke nå lengre, skal steppe opp nå og være en god mor.:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå