Gå til innhold

Slushmaskin fra lekebutikken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det flere typer? Noen med link?

Var snakk om noe en kunne sette i kjøleskapet og riste etterpå?:/

Anonymous poster hash: 3608b...69b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis d er den de reklamere for er det kun en boks og isbiter som du kan fryse flere ganger.er ikke noen smaker eller noe sånt

Skrevet

Hvis d er den de reklamere for er det kun en boks og isbiter som du kan fryse flere ganger.er ikke noen smaker eller noe sånt

Det er sikkert den. Har ikke sett den, bare hørt barna prate om den. Hvis noen har den og har erfaringer, og vet hva den heter blir jeg glad;-)

Tusen takk:-)

Skrevet

Toys r us selger den.kostet 149 eller 199 litt usikker.

Skrevet

det fins slushy maker som du skal klemme på leeeeeenge så det blir til slush.

så fins det en bittelitt durere variant fra soku som du skal røre i for at det skal bli til slush. 

de er ganske billige begge to. rett over hundrelppen.

du kan bruke hva du vil, brus, saft, juice...

uansett hvilken type det er må den ligge i fryseren et døgn før du kan ta den ut og bruke den skikkelig.

har ikke prøvd slush"maskinene" men har den soku-boksen som lager is. syns ikke det var så kult og lett som jeg hadde håpet på... 

Skrevet

Vi kjøpte slushmaker på en butikk som selger kjøkkenytstyr. Legger den i fryseren til det rundt blir til is, tar drikke oppi og klemmer ut isen så den faller oppi koppen. Det blir akkurat som det du får kjøpt ferdig laga ute. Veldig fornøyd.

Skrevet

Vi har en sånn som millemille la ut link til :-)

Skal se hva de har på butikkene her, bor ikke i den største byen;-) Kjekt å høre at noen er fornøyde uansett før en kjøper. Takk:-)

Skrevet

Tror jeg så en slik på Coop Obs om dere har det i nærheten :)

Anonymous poster hash: ecc50...a52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...