Gå til innhold

Skolesekk fra 4 klasse - hvor mange liter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor sekk har deres barn ?

1 klasse sekken fra Beckmann er altfor liten for det han skal ha med seg.

Dessuten skuffende dårlig kvalitet.

Tips til merke og str ?

Anonymous poster hash: 321f1...f39

Skrevet

Jeg har en lang 7.klassing, han fikk 30-liters sekk fra Beckmann da han begynte i 4.klasse. Den er like fin enda og vi er veldig fornøyd med kvaliteten.

Har også en liten og nett 4.klassing, så der valgte vi en 28 liters sekk fra Beckmann. Veldig fornøyd med den også.

Du vet at det er 2 års garanti på Beckmann-sekkene, om noe går i stykker før det er det bare å ta med kvitteringen og klage. 

Anonymous poster hash: 632e2...d72
Skrevet

Er vel 28 liter da?

Jeg jobber i bokhandel og selger sekker, det er nesten ingen som kjøper 28 liters sekk. Forskjellen på 28 og 30 liter er veldig liten så de fleste velger den største. 

Skrevet

Jeg har en lang 7.klassing, han fikk 30-liters sekk fra Beckmann da han begynte i 4.klasse. Den er like fin enda og vi er veldig fornøyd med kvaliteten.

Har også en liten og nett 4.klassing, så der valgte vi en 28 liters sekk fra Beckmann. Veldig fornøyd med den også.

Du vet at det er 2 års garanti på Beckmann-sekkene, om noe går i stykker før det er det bare å ta med kvitteringen og klage.

På den første røk hanken etter en uke. Fikk ny, men også den ble fort lurvete.

På gymsekken i samme serie raknet også hempen ila det første året.

Kjøper ikke Beckmamn igjen da.

Så på norrøna i sportsbutikken. Men det sto 6-9 år på 28 literne..

Skrevet

På den første røk hanken etter en uke. Fikk ny, men også den ble fort lurvete.

På gymsekken i samme serie raknet også hempen ila det første året.

Kjøper ikke Beckmamn igjen da.

Så på norrøna i sportsbutikken. Men det sto 6-9 år på 28 literne..

Da har du vært veldig uheldig. Det finnes selvfølgelig dårlige varer, dårlige sømmer, plastspenner med en svakhet osv også hos Beckmann av og til.

Jeg har fire barn og alle har hatt og har Beckmann, både skolesekker, barnehagesekker og gymbag, har aldri opplevd at noe har gått i stykker. Jobber som sagt i bokhandel og vi har veldig lite reklamasjoner på disse sekkene.

Men jeg skjønner godt at du vil prøve noe annet når du har fått dårlige produkter, det hadde sikkert jeg også gjort. Både Bergans, Norrøna, Troll og Danå har sekker med bra kvalitet, men jeg ville ikke kjøpt mindre enn 30 liter til en 4.klassing av normal størrelse.

Skrevet

Jeg kjøpte Troll til yngste nå. Ser god ut. 

Anonymous poster hash: be4f8...4f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...