Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg testet negativt på blodprøve i går etter fryseforsøk,og ønsket samtidig å starte så raskt som mulig med ferskforsøk.

Riksen hadde noe ledig kapasitet framover,så jeg fikk tilbud om å starte på spray allerede om tre uker med uttak i uke 33, noe som selvfølgelig krasjet med USA- ferie.

Neste mulighet blir derfor i slutten av Oktober/begynnelsen av November da de hadde fullt i September.

De anbefalte meg som en løsning å ta kontakt med Ullevål dersom vi ønsket et tidligere forsøk enn det de kunne tilby,da de hadde ledig kapasitet.

Nå fant Riksen riktig medisindose siste forsøk etter mye trøbbel første runde hvor jeg ble kraftig overstimulert,så kvier meg derfor for å bytte klinikk da dette blir vårt siste forsøk offentlig.

Er det noen som har erfaring fra begge klinikker,-og følger de stort sett samme behandlingsopplegg( samme dose på sprøyter,støttebehandling osv).?

Vi heller mot og vente et par ekstra måneder og ta siste forsøk på Riksen,men samtidig har vi gjennomført 2 fersk+to frys der uten resultat,og de ønsker å kjøre samme behandlingsopplegg som sist nå på neste forsøk.

Har fått ut mange egg med god kvalitet begge tidligere forsøk,men dessverre ser det ikke ut til at noen vil feste seg....

Setter pris på tilbakemeldinger!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg hadde nok ventet, så slipper du å forholde deg til nye mennesker og evt nye rutiner. Det er jo bare 1-2 ekstra måneder.

Skrevet

Hvis du nå har funnet frem til rett dose, og en medisintype som fungerer for deg, så ville jeg tatt behandlingen ved Ullevål.

Du treffer aldri samme lege på riksen uansett, og "hovedbehandlingen" er det jo du selv som står for og mannen din. Men dette er for å slippe all ventingen, som er dreeeepen. Du har hatt en exu så du kan jo bli gravid, dette handler bare om å treffe gullegget!! :) Lykke til hva du enn bestemmer deg for. 

Skrevet

Har dere prøvd med embyoglue? Dette fikk vi og spiren sitter som støpt! (Dette er privat klinikk)

Skrevet

Takk for svar!

Vi har bestemt oss for å vente på Riksen og har fått uttak uke 43 med plass på venteliste i uke 37..

Lizzy_77: Gratulerer med graviditeten:-)

Vi har ikke prøvd embryoglue enda da vi foreløpig er i det offentlige,men skal absolutt forsøke det dersom vi ikke lykkes på siste forsøk og går privat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...