Gå til innhold

Noen som vil se på testen min?

Anbefalte innlegg

Sniker meg inn her en liten tur... Er på rugedag 12 etter Ivf forsøk, 14 dager etter forsøk. Har testet med billigteser og her er dagens test:

Rugedag 12 (14 dpo)

Det jeg lurer på er om dere synes denne streken er litt svak eller ikke for å være rundt IKM? Tørr ikke å bevege meg inn her helt ennå, men håper denne garviditeten går bra:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144059718-noen-som-vil-se-p%C3%A5-testen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min var ca slik på IKM dagen! Og den har bare blitt sterkere og sterkere, så jeg vil si: gratulerer så mye! :D  ;)  :lol:

Så bra, da håper jeg den blir sterkere med tiden :) Takk for gratulasjonen, tar den forsiktig til meg <3 :)

Min var også sånn rundt ikm! Du er gravid :) Gratulerer!! :)

Godt å høre, er så redd den ikke er sterk nok.. Tar ingenting for gitt etter 5 SA/kjemiske, men håper virkelig at denne gangen så holder spiren(e) seg der <3

Annonse

Godt å høre, er så redd den ikke er sterk nok.. Tar ingenting for gitt etter 5 SA/kjemiske, men håper virkelig at denne gangen så holder spiren(e) seg der <3

Skjønner godt dine bekymringer, selv om jeg nok på langt nær har vært gjennom like mye som deg.. Men har uansett 4 SA/MA på rad bak meg, senest nå i mars, så kjenner selv alt for mye på alle bekymringer og alt som kan gå galt.. Til tross for alt så må vi bare stå på og tenke positivt! For til slutt går det, og forhåpentligvis denne gangen for oss begge :) Håper på å få se deg her inne i lang tid fremover!  ^_^

Du er gravid :D Min var sånn 12 dpo og eggløsningssprøyta di er ute av kroppen nå, så du får ikke falsk pos av den lenger! Jippiii, gratulerer med ivf baby :D

Takk for svar:) Er gravid, men synes streken er litt svak for å være rugedag 12 (14dpo).. Håper den blir sterkere etterhvert :D

Skjønner godt dine bekymringer, selv om jeg nok på langt nær har vært gjennom like mye som deg.. Men har uansett 4 SA/MA på rad bak meg, senest nå i mars, så kjenner selv alt for mye på alle bekymringer og alt som kan gå galt.. Til tross for alt så må vi bare stå på og tenke positivt! For til slutt går det, og forhåpentligvis denne gangen for oss begge :) Håper på å få se deg her inne i lang tid fremover!  ^_^

Takk for lykkeønskninger og gode ord <3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...