*junijente* Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Igår var det litt blod når jeg var på do og jeg ble helt satt ut... Er 9+6 og har frem til forrige uke vært kvalm, sliten og hatt mensmurringer. Litt småkvalm idag og håper at det er et godt tegn. Ska til fastlegen i ettermiddag og er veldig spent.
Frida00 Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Overalt leser jeg at det er heeelt normalt med blødninger i svangerskapet. Men ta deg en tur og få en UL slik at de kan sjekke
*junijente* Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2013 Takk for svar. Var hos fastlegen idag och då jag hadde sluttet å blø, ble jeg ikke henvist till ul. Etter jeg kom hjem har jeg begynt å blø mye mer, som vanlig mens... Ringte privat gynekolog och ska dit imorgen.
pifi med tre nurk Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Huff, jeg krysser fingrene for deg! Fælt å måtte vente på svar! Jeg håper du får et fint svar i morgen! Jeg har selv blødd litt nå i kveld! Det er så kjipt.. Har lyst til å grave meg ned til ul på torsdag.. Håper på gode nyheter til oss begge!
lillemirakel2014 Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Ønsker også dere begge to masse lykke til! Håper alt er i den skjønneste orden Selv hadde jeg to styrtblødninger for halvannen uke/uke siden, og UL`n noen dager senere viste faktisk en sprell levende liten krabat! Nå skal jeg da på ny UL i morgentidlig, en uke etter, for å se om alt har utviklet seg riktig. Jeg hååååper såå på det, for da kan jeg i morgen fortelle dere at å ha blødninger kan være helt ufarlig! nemlig
pifi med tre nurk Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Ååå, jeg skal krysse fingrene for deg lillemirakel i morgen, det høres jo lovende ut når du har sett et bankene hjerte! Jeg begynner nesten å grine av bekymring.. Vil bare at alt skal være bra der inne! Takk for lykkeønskninger
lillemirakel2014 Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Tusen takk, kjære pifi uff, jeg forstår deg så altfor godt Men jeg skal stikke innom her i morgen tidlig og fortelle at blødningene ikke trenger å bety noe! At alt kan være i skjønneste orden Så bare prøv å tenk positivt, jeg vet hvor jæ**** dagene/timene med venting kan være... bare hold ut <3
pifi med tre nurk Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 Gleder meg til gode nyheter fra deg i morgen!
*junijente* Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #10 Skrevet 26. juni 2013 Det gikk ikke så bra.... MA och fostret har varit dødt i 3 uker. Sliten og kvalm frem til torsdag forrige uke. Veldig lei meg.... Barnet var veldig ønsket og jeg var så otroligt glad for endelig å ha blitt gravid. Ska på sykehuset til utskrapning imorgen og gruer meg.
pifi med tre nurk Skrevet 26. juni 2013 #11 Skrevet 26. juni 2013 Å junijente nå ble jeg lei meg!! Jeg håper du blir tatt godt vare på på sykehuset og at du og mannen klarer å stå sammen og at dere orker å prøve igjen når den tid er inne! Nå vet du at du kan bli gravid og du skal bli det igjen! Jeg skal krysse alt jeg har for deg fremover og tenke på deg i morgen!
MissAlma Skrevet 26. juni 2013 #12 Skrevet 26. juni 2013 Kjære *junijente*, dette var forferdelig trist å lese Ord blir fattige i slike situasjoner, men ville bare ønske deg god bedring og lykke til. Håper dere blir godt tatt vare på og at dere vil prøve igjen når dere er klar for det. Trøsteklemmer sendes din vei.
Nemo_ Skrevet 26. juni 2013 #13 Skrevet 26. juni 2013 Huff kjære *junijente* Jeg har vært igjennom en MA selv, og det er veldigveldig trist Gir deg en god klem og håper du kommer tilbake hit snart <3
*junijente* Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #14 Skrevet 30. juni 2013 Takk, for trøstende ord! Det var mange som hade fått med seg at jeg var gravid og det er tuft at fortelle hva som hendt. Men det er ikke så lett å ikke fortelle det når man kommer for sent på jobb for at man er kvalm og må gå tidlig og avlyse avtaler for at man bare må sove. Vet ikke helt hur jeg ska "løse" det neste gang. Håper veldig at det snart blir en neste gang... Lykke til videre jenter!
Nemo_ Skrevet 30. juni 2013 #15 Skrevet 30. juni 2013 Jeg gjorde det samme som deg, fortalte det til en del på jobben, noen i familien osv i starten, og i uke 12 skrev jeg på facebook at 3+1=4<3....Men uka etter facebookinlegget fant jeg ut at jeg hadde en MA....Var jo sikker på at da jeg endelig hadde passert uke 12 uten blødninger ell smerter så var alt bra...Men det var det altså ikke Så jeg føler med deg...Det er ikke veldig gøy å fortelle hva som er hendt Håper du blir fort gravid igjen da du er klar for det Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå