Gå til innhold

Hunderfossen, dyreparken i kr.sand, sommerland i bø...eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

På denne kanten av norge altså:) Bor i Oslo området og kommer til å ta toget. Lenger reisevei enn til kr sand tror jeg blir for langt.

Barna er 4 og 6 år, de har aldri vært i en sånn slags park før, bortsett fra i dyrepark.

Hvor reiser vi? Tenker to tre dager..

Noen andre gode ideer? Barnas båt kanskje? Men jeg er så redd for å bli båtsyk :blink:

Fortsetter under...

Skrevet

Sommarland! Det er gøy for alle

Anonymous poster hash: a0d88...d5a

Skrevet

Barnas båt er kjedelig. :P Hunderfossen også, men hvis dere noen gang skal dit, så gjør det nå, jeg syntes det ble kjedeligere jo eldre jeg ble. Tusenfryd har jeg alltid elsket, både som barn og voksen. ;) Dyreparken er også bra, men siden de har vært i dyrepark før, så ville jeg valgt Tusenfryd nå. :)

Anonymous poster hash: 8fcbe...df7
Skrevet

Kristiansand, der har du både dyrepark og badeland.

Sommarland ville jeg ventet et par år med, det er definitivt mest der for svømmedyktige litt større barn. Bortkastet å betale en haug med inngangspenger for å sitte ved barnebassenget...

Har vært i sommarland mange ganger og det er helt klart 9 og 12 åringen som har mest ut av det, selv om 4 og 6 åringene synes det er gøy å bade har de det minst like gøy alle andre steder det er et barnebasseng og som det ikke koster en brøkdel å komme inn.

Dyreparken er vi i et par ganger hver sommer, 9 og 12 åringen begynner bli litt lei og klarer seg med bare et besøk i året, mens de to minste på 4 og 6 år sikkert kunne vært der hver søndag. De elsker lekeplassene, dyrene, og alt de kan finne på der.

Anonymous poster hash: 6c9ac...3ab
Skrevet

Jeg ville tatt kombibillett i dyreparken. Har vært i sommer land både med og uten unger og en blir fort lei av å bare bade hele dagen. Er jo en lekeplass og sånn, men ikke noe annet spennende å se og gjøre

Anonymous poster hash: 6c211...a6e
Skrevet

Hunderfossen blir det med oss i år.

De som har vært der sier det er perfekt for små barn (min er 4 år) Akkurat passe stor park.

Og når du er på Lillhammerkanten så har du jo Lilleputthammer, Barnas Gård og Lekeland Hafjell i nærheten som alternativer hvis man vil finne på mer.

Kristiansand venter vi med et år eller 2 til. Dette fordi det blir laaaang reisevei for oss, og tror det blir så stort for mini at det vil lønne seg å vente. Kommer til å ta to dager når vi skal til Kristiansand.

Anonymous poster hash: d9d6d...c9a

Annonse

Skrevet

Dyreparken! Er så koselig der, man blir ikke lei etter en gangs besøk. Der inn finnes jo så mye, dyrene, tømmerrenna, mat, skog, god plass, lite stress, Kardemommeby..  :rolleyes:

Anonymous poster hash: 6b0e8...3c9
Skrevet

Takk for svar dere:)

Jeg tror det blir lilleputthammer jeg rett og slett. Barna mine er litt sånn rolige av seg og tog som kjører sakte og minihus tror jeg er midt i blinken for de:)

Skrevet

Sommerland i Bø bør dere ikke velge. Fullstendig avhengig av badevær, er ingenting der å gjøre enn det . Hunderfossen ? Dyreparken? En av dem.

Anonymous poster hash: b0fed...fbb

Skrevet

Jeg ville valgt dyreparken. Med kaptein sabeltann show.

Skrevet

Dyreparken er alltid en sikker vinner. Masse å gjøre der med sabeltann, kardemomme by, dyr, karuseller, bilbaner, lekeplasser etc etc. Og badelandet i tillegg hvis man vil det.

Anonymous poster hash: 77a09...b97

Skrevet

Vi skal og til Hunderfossen og lilleputthammer i juli :) De skal visst ha Vennebyen Show der i hele juli :)

Anonymous poster hash: 7b42e...8d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...