Gå til innhold

Noen som har vunnet på flaxlodd noen gang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Har en ekskjæreste som vant 10.000 kr i måneden i 10 år! Så det er noen heldige jævler som kjøper de rette loddene! ;) Jeg kjøper alltid de uten gevinst jeg...

Hva slags lodd er det? Vet de har det i Sverige. Jeg ville mye heller hatt sånn inntekt månedlig flere år frem enn alt på en gang faktisk :)

Har en ekskjæreste som vant 10.000 kr i måneden i 10 år! Så det er noen heldige jævler som kjøper de rette loddene! ;) Jeg kjøper alltid de uten gevinst jeg...

Hva slags lodd er det? Vet de har det i Sverige. Jeg ville mye heller hatt sånn inntekt månedlig flere år frem enn alt på en gang faktisk :)

Usikker, men vet de har noe lignende nå bare med 20.000 i mnd.. eller hørte om det nylig i alle fall! Ja, det hadde ikke vært meg imot heller :P

Flax for livet er det et lodd som heter. 20 000 hver mnd. i 20 år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...