Gå til innhold

Noen som har vunnet på flaxlodd noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker da ikke om 50 kr, men 50 000 + eller flax for livet,

Jeg er bare nysgjerring rett og slett. ;)

Anonymous poster hash: 07507...609

Fortsetter under...

Skrevet

Vet om en som vant 10 000kr.... Thats it!

Jeg kjøper meg et skrapelodd stadig vekk :)

Skrevet

Har vunnet 1000,- og en del småpremier.

Skrevet

Min bestemor vant 500000kr på pengedryss flaxlodd for 4mnd siden. Jeg selv har vunnet 1000kr engang.

Skrevet

nei, men vant noen millioner i Lotto for en god del år tilbake - mer enn 3, mindre enn 10... ;)

Anonymous poster hash: 1c24a...ef2
Skrevet (endret)

Kjenner ei som vant en mill på flaxlodd

Endret av Frk.surrehue

Annonse

Skrevet

Kjenner da en som nylig ble millionær på Flax-lodd, på selveste konfirmasjonen sin :) Selv vant jeg 100 000 for noen år tilbake, hjalp meg å fullføre skolen ;)

Anonymous poster hash: ed378...bf1
Skrevet

Husker å ha lest om en polakk som vant 1 mill. Eneste gangen jeg har lest om en flaxvinner i avisa

Skrevet

1000 kr for noen år siden. Tar gjerne mer også..

Skrevet

Vet om en som vant en bil. :)

Anonymous poster hash: 89e75...695

Skrevet

Vant en Volvo XC70 på skraplodd i fjor :D

Skrevet

Jeg vant 1000 kr to ganger rett etter hverandre likefør jeg skulle betale brudekjolen min ;)

Anonymous poster hash: 45f35...6d8

Skrevet

Jeg vant 10 000 kr. rett før vi skulle reise på ferie for 2 år siden :) 

Anonymous poster hash: f5ca1...34e

Annonse

Skrevet

Vant 1000kr en gang.

Skrevet

moren min vant 10.000 kr tidligere i år

Anonymous poster hash: 7cf8b...a18
Skrevet

Ikke selv, men kjenner ei som vant en mill.

Skrevet

Så det går an tydeligvis. :) Jeg hører aldri om noen. Det er ikke ofte jeg kjøper heller, men innimellom.

Anonymous poster hash: 07507...609
Skrevet

Har en ekskjæreste som vant 10.000 kr i måneden i 10 år! Så det er noen heldige jævler som kjøper de rette loddene! ;) Jeg kjøper alltid de uten gevinst jeg...

Skrevet

Kjenner en som vant 50000,-, men husker ikke om det var lotto eller skraplodd :)

Anonymous poster hash: 46f0e...a60
Skrevet

Har en ekskjæreste som vant 10.000 kr i måneden i 10 år! Så det er noen heldige jævler som kjøper de rette loddene! ;) Jeg kjøper alltid de uten gevinst jeg...

Hva slags lodd er det? Vet de har det i Sverige. Jeg ville mye heller hatt sånn inntekt månedlig flere år frem enn alt på en gang faktisk :)

Skrevet

Hva slags lodd er det? Vet de har det i Sverige. Jeg ville mye heller hatt sånn inntekt månedlig flere år frem enn alt på en gang faktisk :)

Usikker, men vet de har noe lignende nå bare med 20.000 i mnd.. eller hørte om det nylig i alle fall! Ja, det hadde ikke vært meg imot heller :P

Skrevet

Et familiemedlem vant 1 million på flaxlodd for ikke så lenge siden. Selv har jeg vunnet 1000 kr en gang.

Skrevet

Flax for livet er det et lodd som heter. 20 000 hver mnd. i 20 år. 

Skrevet

Venninna mi vant 1 million på flaxlodd for et år siden.

Skrevet

100.- er det største på flaxlodd!

På rikstotto 750.-

Anonymous poster hash: a773a...de1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...