Gå til innhold

Deres synspunkter mtp. dette soverommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyr løs! :)

Fant denne bloggen og dette soverombildet her om dagen, og likte så godt soverommet, det er akkurat sånn jeg vil ha det, at man får en hotelfølelse av soverommet. Jeg rett og slett elsket det, men mest fordi jeg aldri har sett noe lignende.

Hva mener du?

Skal om ikke så lenge ha visning i leiligheten min, og da tenkte jeg på å ha ei slik soverom.

http://villapaprika.no/category/soverom/

Anonymous poster hash: f71a3...90e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant denne bloggen og dette soverombildet her om dagen, og likte så godt soverommet, det er akkurat sånn jeg vil ha det, at man får en hotelfølelse av soverommet. Jeg rett og slett elsket det, men mest fordi jeg aldri har sett noe lignende.

Hva mener du?

Skal om ikke så lenge ha visning i leiligheten min, og da tenkte jeg på å ha ei slik soverom.

Jeg syns det er altfor overfylt. Rommet ser mindre ut med så høy rotefaktor. Den digre sengegavlen dominerte/fylte for mye av rommet. Uhygienisk inntrykk av sengeteppet som ligger halvveis på gulvet.

Til visning bør det være mer ryddig og fokus på å få rommet til å virke større.

Anonymous poster hash: 4bc47...346

Skrevet

Kan ikke si jeg syns det var noe spesielt med det. Fikk hvertfall ikke noe hotellfølelse. Litt for mye stæsj etter min smak, ser bare rotete ut.

Og finnes det faktisk brukere her inne som plutselig bare finner denne bloggen? Denne bloggen er jo blant de mest omtalte her inne....

Anonymous poster hash: 24475...dfb
Skrevet

Hva mener du?

Jeg syns det er altfor overfylt. Rommet ser mindre ut med så høy rotefaktor. Den digre sengegavlen dominerte/fylte for mye av rommet. Uhygienisk inntrykk av sengeteppet som ligger halvveis på gulvet.

Du mener det ja...jeg digget den sengegavlen.

Skrevet

Kan ikke si jeg syns det var noe spesielt med det. Fikk hvertfall ikke noe hotellfølelse. Litt for mye stæsj etter min smak, ser bare rotete ut.

Og finnes det faktisk brukere her inne som plutselig bare finner denne bloggen? Denne bloggen er jo blant de mest omtalte her inne....

Anonymous poster hash: 24475...dfb

Jeg holder på å pusse opp soverommet mitt, og her om dagen googlet jeg bare soverom og kom til denne bloggen. Aner virkelig ikke hvem dette er.

Skrevet

Hva mener du?

Du mener det ja...jeg digget den sengegavlen.

Eh, ja, det mener jeg. Var det ikke nettopp ulike meninger du spurte om?

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Hadde jeg kommet til et hotellrom som så slik ut, hadde jeg umiddelbart ringt roomservice og bedt dem komme å rydde opp...

Skrevet

Liker sengegavlen, hater alle putene, sengeteppene og alt fjaset. 

Skrevet

Likte soverommet men kanskje senga kunne være litt mer ryddig. Sengegavlen var kul, har ikke sett en så svær før.

Skrevet

Jeg er enig i at rommet er alt for rotete til en visning. Selve sengegavlen er grei nok, men hvis du er på vei til å flytte, så hadde jeg aldri styret med å ordne det der du bor nå for å ha det på en visning. Et enkelt, ensfarget sengeteppe med et par puter på er det beste til visning, så får folk mer inntrykk av hvordan rommet er og alt rotet gjør det ikke mindre.

Anonymous poster hash: 92649...3d2
Skrevet

Nattbordene og skapene var fine, men alt for mye stæsj og surr med puter, tepper og dilldall

Skrevet

Liker sengegavlen, hater alle putene, sengeteppene og alt fjaset. 

Nei, ittno fjas på Lektor Tørdal!

Anonymous poster hash: db900...4f6

Skrevet

Jeg tenker først og fremst; hvor pokker skal jeg sove?

Anonymous poster hash: 7c29f...a15
Skrevet

Fint :) Enig i at sengen ser litt rotete ut. Sengegavlen var kjempestilig! Likte ikke det på gulvet, hva enn det er.

Anonymous poster hash: 9cb0f...4c3
Skrevet

Likte lampene. 

Ellers- ikke for meg. 

Hvordan beveger man seg rundt før man har "redd" opp senga om morgenen?? Rommet er jo så lite?! Jeg er gravid og er oppe og tisser minst en gang i løpet av natta. Hadde jo snubla i alt som nå ligger på senga!

Til visning gir det et alt for rotete og overfullt inntrykk. Etter min mening, og var jo den du ba om.

Anonymous poster hash: 135da...fc1
Gjest skogskaninen
Skrevet

Digger sengegavlen!! Og senga så kjempekomfortabel ut, selv om jeg er enig at det var litt mye stæsj og så litt rotete ut. 

Skrevet

Kul stil, men passer ikke på visning. Enkelt og nøytralt er stikkordet på visning. Rommet burde vært minst 30 kvm for at det der kunne fungert.

Anonymous poster hash: 3a7ae...a1f

Skrevet

Rommet er totalt overfylt av stæsj! Få kasta ut alt stæsjet, puter, tepper og dill. Behold sengegavlen, akkurat den likte jeg, men ellers: Få det ut! 

Enkelt, og så lite som mulig "dill", spør du meg - og særlig hvis man skal ha visning. 

Anonymous poster hash: 248a6...8f8
Skrevet

Det verste jeg ser på bilder av soveromm er et teppe tredd over hele sengen og to puter oppå. Lite delikat. Dette var overfylt med puter, holder med hotellpute og sovepute, et teppe over, de nattbordene var stilige og lampene også, men det er nok. Bort med stolen og den stjernetøy kurven.

Skrevet

Hvordan tror du en sengegavl i stoff, som ikke kan vaskes, ser ut etter at man har gnikket de nakne ryggene siden mot den i 3 år?

Ellers lite rom fylt med mye rot. Hva er poenget med å fylle senga med puter når du ikke sover? At midden skal trives bedre?

Anonymous poster hash: 50a10...6bd
Skrevet

Hvordan tror du en sengegavl i stoff, som ikke kan vaskes, ser ut etter at man har gnikket de nakne ryggene siden mot den i 3 år?

Ellers lite rom fylt med mye rot. Hva er poenget med å fylle senga med puter når du ikke sover? At midden skal trives bedre?

Anonymous poster hash: 50a10...6bd

Herlighet. Man tar vare på den vel. Og hvordan gnikke naken kropp mot den når det er hotellpute mellom?
Skrevet

Det så forferdelig trangt og rotete ut! Jeg ville ikke hatt det slik på visning.... 

Anonymous poster hash: 8c8df...a7f
Skrevet

Tror jeg hadde gått for en lysere farge, som denne feks.. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70192067/

2 stk hotellputer i hvitt feks, sengetøy i beige med vanlige puter liggende foran hotellputer og sengeteppe i hvitt...

Vi laget vår egen hodegavl for noen år siden med en sponplate, tynn skumgummi, en dyne og en gardin.. Har samme mønster som gardinene, lyst-lys turkis med gull brokade mønster på.. Rimelig bleke farger så det ikke blir for mye..

Men vel mye jobb bare for visning... :-)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg likte rommet, gardinene og møblene, men den senga ble altfor rotete. Får et uoppredd og kaotisk inntrykk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...