Gå til innhold

Fotballfrue tror ikke mennesker er født homofile, men blir formet av miljøet til å bli det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forskningen om epigenetikk og  testosteronpåvirkningen i fosterlivet synes jeg er veldig spennende, legger ved en link som skriver enkelt om det fra nrk (2012)for de som ikke har lest/hørt om det tidligere

http://www.nrk.no/viten/naermar-seg-svaret-pa-homofili-gata-1.9882258

Sitter her og undrer meg.... Hvis det er slik at homofile gutter har lavere tesosteronnivå, vil ikke det si at de også burde være mindre fruktbare? Testosteron skal jo påvirke fruktbarheten til menn. Finner derimot ingen forskning som sier at homofile er mindre fruktbare... Andre som har noen tanker rundt dette?

Anonymous poster hash: c65da...62b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste som er homofile kommer gjerne ut av skapet i ungdomsalder, men har hatt følelsen av dette helt fra de var barn uavhengig av ulike oppvekstmiljø... slik har det også vært for meg. Ble aldri forelsket i guttene på barneskolen slik som de andre, men hadde ikke forutsetningene til å forstå hva det var. Har hatt en lykkelig a4 oppvekst. Livet og miljøet påvirker vel alle menneskene og former oss på ulike måter, men genene vi er født med er det umulig å påvirke. Om man fortrenger og ikke ønsker eller tør å ta skrittet videre er miljøavhengig, og preger mange uheldigvis.

Når det gjelder fotballfruen, bor hun jo i sin egenkonstruerte rosa verden. Det er i allefall den siden hun viser i bloggen. Positiv og sikkert søt og grei, men kan ikke være greit å være ungjente og ha henne som forbilde med slik en perfekt fasade som er uoppnåelig for de fleste. 

Anonymous poster hash: aa3cd...5d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...