Gå til innhold

Fotballfrue tror ikke mennesker er født homofile, men blir formet av miljøet til å bli det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere? Jeg er ikke enig i den uttalelsen.

Anonymous poster hash: bb960...ca7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har hun skrevet dette? Da er hun mer dum enn jeg trodde

Anonymous poster hash: e3c40...70c

Skrevet

Hun er vel ikke akkurat den skarpeste kniven...

Skrevet

Hvor har hun skrevet dette? Da er hun mer dum enn jeg trodde

Anonymous poster hash: e3c40...70c

I kommentarfeltet på bloggen, en av de siste innleggene.

Skrevet

Jeg tror man er født med legningen man har. Men det er miljøet som bestemmer om det er akseptabelt å leve ut (i mangel på bedre formulering).

Skrevet

Får håpe hun ikke får en homofil sønn da.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er veldig mange som mener akkurat det. Forskjellen på hun og de er at hun skriver det på nett.

Skrevet

Jaja, det er nå hennes mening.. 

Min mening om saken er den at en ikke forelsker seg i/elsker selve kjønnet, men personen.. 

Skrevet

Hun er jo ikke akkurat alene om å mene det da...

Jeg personlig tror ikke det, men hvem av oss som har rett er vel ikke så lett å bevise kanskje?

Anonymous poster hash: 4e9ad...ae9
Skrevet

Min mening er at jeg driter i hva hun mener om det.

Skrevet

Min mening er at jeg driter i hva hun mener om det.

Hehe, men det var jo ikke det som var spørsmålet, men hva dere tror om det.

Skrevet

Hun er jo ikke akkurat alene om å mene det da...

Jeg personlig tror ikke det, men hvem av oss som har rett er vel ikke så lett å bevise kanskje?

Anonymous poster hash: 4e9ad...ae9

Nei, det er jo ikke så lett å bevise det den ene eller andre veien!

Skrevet

Stakkars. Det må være trasig å være så lite opplyst og kunne så lite. 

Anonymous poster hash: e1769...62e
Skrevet

Jeg tror på forskning som viser at testosteron-påvirkning i fosterlivet påvirker hjernen på det ufødte barnet. Og så tror jeg på forskning som viser at homofili er utbredt i dyreriket. Men hun tror jo ikke vi stammer fra apene heller, så jeg vet ærlig talt ikke om jenta tror på forskning.

Anonymous poster hash: 95115...cc9
Skrevet

Jeg trodde at det var allment kjent og "bevist" at man er født med den legningen man har. Men.. Tydligvis ikke :)

Skrevet

Vel alle med sin mening. Det er jo umulig å vite hva man blir født til eller hva arv,miljø osv har å si...vanskelig det der, men heler nok mot at man er født f.eks homofil eller transe osv.

Anonymous poster hash: 6f649...b85
Skrevet (endret)

Men hun tror jo ikke vi stammer fra apene heller, så jeg vet ærlig talt ikke om jenta tror på forskning.

Um, hæh?

Endret av LillaGorilla♥♥
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Dytt.

Skrevet

Jeg vet jeg er bifil og alltid har vært det, det er ikke noe jeg har "funnet på" av meg selv;)

Anonymous poster hash: 7fa18...dca
Skrevet

Jaja, det er nå hennes mening.. 

Min mening om saken er den at en ikke forelsker seg i/elsker selve kjønnet, men personen..

Det tenkte jeg også før, men hvorfor forelsker de seg da i samme kjønn gang på gang? Da er det tydelig en preferanse for et visst kjønn. Noe jeg tror er medfødt.

Anonymous poster hash: ad2fa...f02

Skrevet

Da beviser hun jo nok en gang at hun ikke akkurat er rakettforsker....

Skrevet

Hun mener jo også at mennesket ikke nedstammer fra apene, så det var ikke veldig overraskende. 

Anonymous poster hash: bd7d6...587
Skrevet

Jeg tror på forskning som viser at testosteron-påvirkning i fosterlivet påvirker hjernen på det ufødte barnet. Og så tror jeg på forskning som viser at homofili er utbredt i dyreriket. Men hun tror jo ikke vi stammer fra apene heller, så jeg vet ærlig talt ikke om jenta tror på forskning.

Vi stammer ikke fra apene. Vi har felles stamfar med apene, det er pirk, men det er også en vesentlig forskjell. 

Skrevet

Vi stammer ikke fra apene. Vi har en felles stamfar :)

Bortsett fra det så er jeg enig i det du sier. Homofili er ikke Arv og Miljø. Hvordan i alle dager blir man påvirket av omgivelsene til å forelske seg i noe som i utgangspunktet byr deg i mot. Hvorfor blir ikke da heterofile påvirket til homofili? :o

Skrevet

Jeg tror de aller fleste av oss er født med den legningen vi har. Jeg tror også at de som forelsker seg i personen og ikke kjønnet er bifile. Jeg kunne ikke bli seksuelt tent eller forelsket i ei jente uansett hvor fantastisk hun måtte være, og jeg regner meg som heterofil. 

Jeg tror imidlertid at det finnes noen (fåtall) som utvikler legning på grunn av hendelser tidlig i livet. Jeg tror ikke dette er et bevisst valg, men man kan se en ørliten tendens til at det er noen flere lesbiske jenter som har vært utsatt for seksuelle overgrep av menn tidlig i livet feks. Jeg sier ikke nå at jeg tror at de fleste lesbiske jenter har vært utsatt for overgrep, eller at overgrepsofre blir homofile. 

Jeg tror som sagt ikke at legning er et valg man har.

Anonymous poster hash: aa9c3...2fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...