Gå til innhold

Dere som har måttet tatt nattavvenningen selv:)

Anbefalte innlegg

Har ei lita snuppe på 7 måneder som fortsatt spiser en gang per natt. Er forsåvidt greit det, men nå har hun fått to tenner så vil skåne disse mest mulig ved å unngå mat etter pussing. Når startet dere? Og funket det greit?

Fortsetter under...

Har ikke så mange tips, min spise fortsatt på natt da han var 7 mnd. Men anbefaler dere å lese denne, amming er ikke skadelig for tennene: http://ammehjelpen.no/artikkel/141/Tannhelse-og-amming :-)

Vi hadde samma problem, men etter vi la henne på eget rom for ca 1 mnd siden så har det avvent seg av seg selv :) Var to netter med skriking i ca 15 min en gang også var det over :D en helt ny verden :D hun våknet vær 2. time før vi la henne på eget rom! De lukter jo maten sånn at det blir en vane, ikke at de er sultne sa vår helsesøster og det tror jeg virkelig :)

Vi bruker Nan

Jeg ammer ikke. Håper hun slutter med spisingen selv hehe..

Min første var flaskebarn og han sluttet av seg selv rundt 4-5 mnd, men begynt og våkne igjen rundt 7 mnd på natt, jeg tynnet ut melken, litt mindre mme pulver i flasken, en uke med en skje mindre, en uke med to skje mindre, osv, gikk strålende her iallefall :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...