Lykkeligmamma84 Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Var kjempe dårlig uke 6 og 7.. Så plutselig ikke sånn?? Jeg syns det var mega stress å være så kvalm men nå blir jeg jo selvfølgelig redd det er noe gærnt:(
lillemirakel2014 Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Kjenner meg i grunn litt igjen i det du skriver over... Har ikke vært sånn fryktelig dårlig i uke 6 og 7, men betraktelig mer kvalm og uvel enn noen gang tidligere! Og har nettopp selv startet på uke 8 og føler jeg ikke er like kvalm lengere.. Kun etter jeg har spist mat egentlig Det er jo da så alt for lett å overanalysere disse symptomene som kommer og går.. men det er nok helt normalt skal du se i allefall prøver jeg å tvinge meg selv til og tenke sånn
Frida00 Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Å, dette håper jeg stemmer med meg også! Uke 8 neste mandag, da håper jeg å få livet mitt tilbake... Dette er slitsomt
MissAlma Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Bestevenninnen min hadde bare 1-2 uker med kvalem og har to velskapte barn Så man trenger ikke være kvalm helt til uke 12 Håper det er sånn med dere også
Mulline Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Jeg er også mindre kvalm nå i uke 8, 7+4 i dag. Kjenner det bare litt på morningen, mens etter middag er jeg forholdsvis kvalm resten av kvelden. Men mye mindre enn de foregående ukene! Forrige svangerskap var jeg kvalm hele tiden helt til uke 12, så det er jammen positivt at det kan være forskjellig fra gang til gang. Selv om denne kvalmen er ett tydelig tegn, og velkommen i starten, er det jammen slitsomt å gå rundt småkvalm hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå