Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I tråden om Christopher Schau skrev jeg at han er en sexy kar, men at jeg ikke liker når menn er omskåret. Denne ble slettet. Spurte om det var ulovlig, det ble slettet.

Tidligere her har det vært kvinnfolk som skriver at forhud er ekkelt og Gud vet ikke hva, men det er altså ulovlig for meg å skrive noe om en personlig preferanse?

Nå må dere skjerpe dere, modereringen her inne en en vits, og skal drive å slette noe slikt er mer enn jeg tolerer.

Anonymous poster hash: d870c...104

Fortsetter under...

Hei trådstarter!

Det høres ut som om ditt innlegg har blitt feilaktig slettet. Selvsagt får man legge inn personlige meninger. :)

Jeg mistenker at moderator som jobbet i går ikke visste at Schau var omskåret og dermed mente at ditt innlegg ble for personlig. Legg derfor inn ditt innlegg igjen om du vil så skal jeg gi beskjed til alle moderatorene at de må sjekke gitte opplysninger før innlegg slettes.

Beklager misforståelsen. Ønsker deg, og alle andre, en fortsatt fin dag. :)

Annonse

Ett innlegg om omskjæring ble for personlig!? Seriøst leser moderatorene trådene her? Det foregår jo direkte mobbing av personer her, men om schau var omskjært eller ikke ble for personlig. På ekte nord norsk kaller jeg det moderering i halvfylla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...