Gå til innhold

Da er det avgjort.... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg på sykehuset og til kontroll og fikk bekreftet at overlege har godkjent å fremskynde mitt ks - ikke med en uke som jeg hadde håpet, men tre dager; Så da kommer lillemann til verden mandag om tre uker fra nå, 15 juli  :)

Jeg godtar jo den, for det er jo tre dager mindre med null søvn og urolige bein, og det er jeg takknemlig for.... Og så får vi jo møte lillegutt noen dager før også, ikke minst! 

Sitter og ser nedi vuggen hans nå, og lurer på hvem det er som snart skal ligge nedi her og gurgle og sjarmere oss fire andre i familien :wub:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint å ha en dag å telle ned til! Kan man spørre om hvorfor du har fått innvilget KS (jeg er i "diskusjon" med legen...)

Skrevet

Så bra! Kjenner jeg ble litt misunnelug. Så deilig det må være å vite når babyen kommer! :)

Skrevet

Så fint å ha en dag å telle ned til! Kan man spørre om hvorfor du har fått innvilget KS (jeg er i "diskusjon" med legen...)

Hadde planlagt ks forrige gang også, pga at min første fødsel var veldig traumatisk, med skuldre som stod fast i bekken, vakumforløsning, totalruptur og et livløst barn som måtte få blodoverføring i tre dager. Så tredje gangen nå trengte jeg ikke søke engang, fikk vite dato for mange mnd siden, som nå altså er fremskyndet med tre dager fra opprinnelig dato.

:)

Skrevet

Da skal du ha KS på samme dato som meg :) bare 3uker igjen!! Nedtelling ;)

Skrevet

Og samme dato som meg også:-). KS 15. Juli, da kommer mine tvillinggutter:-).

Skrevet

Det var bra det ble litt fremskyndet da :-D tre dager er no bedre enn ingenting :-p Uten søvn blir jo dagen mega laaaaaange og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...