Liaes Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Hva har dere fått beskjed om? Jeg har fått beskjed om og ligge i ro en liten halvtime etter jeg har tatt utrogestan. Men ved ett par annledninger har jeg ikke hatt mulighet til det ved ettermiddagsdosen. Jeg føler det kommer mye mindre ut igjen de gangene jeg er i bevegelse etter jeg har tatt medisin enn de gangene jeg ligger i ro. Når jeg har ligget i ro en halvtime om morgenen så kommer det jo mye rester ut igjen etter kort tid....
Gjest usababy Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Jeg spurte klinikken om det, de sa jeg ikke trengte å ligge eller være i ro etterpå.
Hubro :) Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har fått beskjed om å ligge i ro en halvtime når jeg har tatt utrogestan. Har brukt det tre ganger og skal bruke det på neste forsøk i september og. Men noen ganger har det ikke passet å ligge i ro, men tror ikke det skal ha noe å si om man ikke har tid å ligge hver gang..
dincene Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Jeg spurte og fikk svar at det ikke har noe å si
Kanskje snart <3 86 Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har ikke gjort det Fikk beskjed om at det som ikke kroppen trenger renner ut igjen Og det har det gjort også i varierende grad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå