Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 11 åringen har tatt ferie, jeg er hjemme med baby. Livet her hjemme går sin gang med amming og bleieskift og 11 åringen kjeder seg og blir tiltaksløs.. Leking er hun i grunn ferdig med, men trampoline er gøy. Men hun blir litt gående i mine "hæler", og kjeder seg. Hun har noen venninner å være sammen med. Men jeg synes det er vanskelig å hjelpe henne i gang med noe, da jeg ser at hun er for stor til lek, og at mye av det hun synes er gøy, koster penger. Noen gode tips til hva deres 11 åringer liker å drive med? Som regel trenger hun bare litt inspirasjon, så er hun plutselig ivrig i gang! Anonymous poster hash: 2d482...f99
Julie (: Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Jeg leste masse da jeg var 11! Skulle ønske jeg hadde tid til å lese like mye nå... Liker hun å lage mat/ bake, da?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Send henne ut. Det er det samme hva hun finner på, men hun får ikke komme inn på 2 timer. De fleset lærer seg å finne på ting selv hvis de får lov til å kjede seg en stund. Ellers kan hun få med seg en venninne på stranda, de kan ta en tur i sgen, klippe plenen eller alternativt rydde opp et sted. Mine blir flinke til å finne på ting selv hvis alternativet er husarbeid. Anonymous poster hash: 2021d...add
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Fåreslå også at hun og vennene tar med seg telt og overnatter ute. Det aktiviserer dem lenge. Anonymous poster hash: 2021d...add
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Takk for innspill.. Problemet er ikke at jeg ikke lar henne kjede seg, altså.. Bare at jeg går litt tom for forslag! Men gode innspill her, så takk for det. Anonymous poster hash: 2d482...f99
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Hva med et krevende puslespill, med mange brikker? Det likte jeg i den alderen. Og jeg "slukte" bøker. Anonymous poster hash: b979d...851
er det muuulig Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 hvor bor dere?? har ei på 11 her selv som går å trør om dagene....
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 Takk for innspill.. Problemet er ikke at jeg ikke lar henne kjede seg, altså.. Bare at jeg går litt tom for forslag! Men gode innspill her, så takk for det. Anonymous poster hash: 2d482...f99 Men hvis du gir henne forslag så lar du jo henne ikke bruke fantasien? Anonymous poster hash: 69ad9...bf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå