Gå til innhold

HURRA:)!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rugedag 11 (13 dpo)

JAAAAAAA, kan ikke tro det!! :) Rugedag 11 (13 dpo). Dette er 6. Ivf forsøket, denne gangen SKAL spirene/spirene bli i magen, det har jeg bestemt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye med spire® i magen  :) Håper det blir en laaaang rugetid for deg nå ;) Lykke til

Skrevet

Takk for gratulasjonene :D Tørr ikke å juble skikkelig før jeg har vært på ultralyd, men gravid er jeg :) Kommer ikke til å gi opp uansett hvordan dette går. Er en tung og lang prosess for mange, men er sikker på det er verdt det til slutt :)

Skrevet

Gratulerer! :D

Takk :D Hvordan går det med deg? Ser du venter tvillinger, GRATULERER SÅ MYE :D :D :D Hvordan går det med deg? Når var du på ultralyd forresten?

Gjest usababy
Skrevet (endret)

Takk :D Hvordan går det med deg? Ser du venter tvillinger, GRATULERER SÅ MYE :D :D :D Hvordan går det med deg? Når var du på ultralyd forresten?
Takk :D

Det er helt fantastisk! Vi er så glade :)

Jeg var på ultralyd sist mandag og to uker før det. Er nå begynt på uke 10. Syns det går så fort! Formen er grei, men er veldig kvalm til tider, og ekstremt trøtt...

Har bestilt en ekstra ultralyd i uke 14 også, kanskje vi får vite kjønn da. :)

Masse lykke til du også! Blir spennende tider framover. Det blir vel snart ul på deg også!

Endret av usababy
Skrevet

Takk :D

Det er helt fantastisk! Vi er så glade :)

Jeg var på ultralyd sist mandag og to uker før det. Er nå begynt på uke 10. Syns det går så fort! Formen er grei, men er veldig kvalm til tider, og ekstremt trøtt...

Har bestilt en ekstra ultralyd i uke 14 også, kanskje vi får vite kjønn da. :)

Masse lykke til du også! Blir spennende tider framover. Det blir vel snart ul på deg også!

Så herlig, det må være en fantastisk følelse å komme på ultralyd å se de små :) Kommer til å ta en del ultralyder jeg også, forhåpentligvis første i uke 7-8:) Først er det blodprøve på torsdag, spennende :)

Skrevet

jeg visste det!!! YES!!! grattis :P

Skrevet

jeg visste det!!! YES!!! grattis :P

Takk:)!! Den godfølelsen din stemmer så langt ;) Neste gang er det absolutt din tur :D :D

Skrevet

I alle dager!! Gratulerer så masse med positiv test og spire i magen!!!!!!

Og Usababy, skal du også ha tvillinger???? Wow, så fantastisk - grattis!!!!!!

Skrevet

Takk :) Hvordan går det med deg? Husker deg fra tidligere :)

Skrevet

Hei. Husker deg også, skjønner du, så veldig gøy å lese at det er din tur nå. Jeg har bare 2-3 uker igjen å gå med tvillingjenter i magen og gleder meg til å legge prøving og svangerskap bak meg. Ble gravid på 5.innsett og har hatt et tøft svangerskap m mye blødninger og bekymringer. Men jentene er store og spreke, så nå er de snart klare for verden.

Tvitvi med ukene framover, håper du bare kan surfe igjennom og nyte mageboeren som bygger ut der nede. ;)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Hei. Husker deg også, skjønner du, så veldig gøy å lese at det er din tur nå. Jeg har bare 2-3 uker igjen å gå med tvillingjenter i magen og gleder meg til å legge prøving og svangerskap bak meg. Ble gravid på 5.innsett og har hatt et tøft svangerskap m mye blødninger og bekymringer. Men jentene er store og spreke, så nå er de snart klare for verden.

Tvitvi med ukene framover, håper du bare kan surfe igjennom og nyte mageboeren som bygger ut der nede. ;)

HURRA, GRATULERER :D!!! For en nyhet!! Satt de inn 2 egg hos deg også eller er det eneggete tvillinger? Endelig er ventetiden snart over for deg, for en godfølelse det må være :) Leit å høre at du har hatt mye blødninger og beskymringer... Tror vi som har hatt ivf er spesielt utsatt for beskymringer da ventetiden ofte blir lang og mange av oss vet hvor fort gleden kan snu. Er så glad på dine vegne, tenk at du snart skal bli mamma til to :) :) :)

Gjest usababy
Skrevet

Takk takk :D

Det ble dobbel lykke på femte forsøket vårt. :)

Det er vel ikke lenge til termin for deg nå. Håper alt står bra til!

Skrevet

Herlig! Snart i mål her - helt villt å kjenne to fix ferdige små-pumaer sprelle rundt inni magen! Gled deg! ;)

Skrevet

Jeg har IVF tvillingerjenter på 3,5 år! Du er heldig og har utrolig mye glede og se frem til...

All mulig lykke til..

Klem

Skrevet

Uff uhøffelige meg...... :unsure:

GRATULERER så utrolig mye til deg Kanskje snart <3

:D

Skrevet

Uff uhøffelige meg...... :unsure:

GRATULERER så utrolig mye til deg Kanskje snart <3

:D

Tusen takk for det :D

Skrevet

Og gratulerer til dere andre også som har bay i magen :D

Skrevet

Gratulerer så mye Kanskje snart <3 :)

Krysser fingrene for at alt går fint denne gangen, for nå er det nemlig din tur... Tvi tvi!

Er selv i himmelen, etter 3 lange år med prøving.. 8 uker i dag, og alt var fint på UL denne uken.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...