Gå til innhold

Jubler og entrer 1 tri med flagget til topps!

Anbefalte innlegg

Endelig ble det min tur igjen og jeg er så glad, så glad, så glad!  Mitt forrige svangerskap endte så trist i uke 14 sist oktober, og etter det har jeg iherdig tatt mannen til sengs for å lage vårt siste, utrolig etterlengtede familiemedlem nummer fire :)

Håper inderlig at denne spiren er frisk og standhaftig, og holder seg på plass til starten av mars! Å så glad jeg er!

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye :D

Tør jeg spørre hva som gjorde at du mistet i uke 14? :/

Det vet jeg ikke...jeg ble nektet inn til sykehuset da jeg ikke hadde nådd grensen på 16 uker så alt sammen skjedde hjemme på badet og jeg ble skikkelig syk og lå på sykehuset  i etterkant . Var på Ultralyd noen dager i forveien i forbindelse med Duotest, og da ble minien sjekket fra topp til tå og alt så ut til å være i skjønneste orden. Sparket og suttet på fingrene :wub:  Nei, huff...det hele var en skrekkelig opplevelse, og skal ikke skje igjen!! Men klart opplevelsen kommer til å spøke i bakhodet nå og da.

Tusen takk søte dere for koselige gratulasjoner. Jammen er vi heldige! Så nå må vi bare dra med oss de stakkars iherdige prøverne der inne på Bli Gravid :lol:

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...