Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Sunwing Arguinigin (Gran Canaria) vs. Sunwing Fanabe (Tenerife) Noen som har vært begge steder, og kan gi meg en anbefaling på hva jeg bør velge? Skal reise sammen med min mann og sønn på 5 år. Anonymous poster hash: 05c9e...306
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Har ikke vore på det hotellet Fanabe, Men liker utrolig godt Tenerife! Fin familieplass. Vi var i desember for 1,5 år siden. Kjekt badeland, fin strand og roligt sentrum Anonymous poster hash: b5dec...fe6
Gjest stårma Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Har bare vært på sunwing arguineguin, det var veldig fint og kan absolutt anbefales hvertfall:)
Liljekonvall<3 Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Har heller ikke vært på Fanabe, men liker personlig Tenerife bedre enn GC. Har vært på sunving der, og synes jo selve hotellet var fantastisk, men om man skal gå litt utenfor hotellområdet så ville jeg nok valgt Tenerife.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Fanabe; flott hotell! Sentralt, kort vei til stra da, masse butikker og spisesteder rundt. Litt lite bassengområde, men alt annet er bra der. Vi skal dit for andre gang nå, 3 år siden sist. Anonymous poster hash: 5a238...46f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Ikke vært begge steder, men Fanabe er helt topp i hvert fall! Anonymous poster hash: e4ca4...84f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Reiser alltid tilbake til Sunwing Arguineguin. Anonymous poster hash: d0840...8ae
smurfis Skrevet 23. juni 2013 #8 Skrevet 23. juni 2013 Tenerife er finere en gc. Jeg tenker at et Sunwing hotell er et sunwing hotell på en måte:) Flott for barna, stress for foreldre (men ok stress da). Litt lite basseng område på tenerife og stor kamp om sengene på morgenen, men stranda er jo ikke langt unna. Fine og rene rom,lollo og bernie er superhelter, maten helt grei (men selvsagt mye bedre utenfor hotellet) Jeg ville valgt Teneriffe, ikke pga at hotellet er bedre der, men fordi det er mye finere i fanabe enn i Arguineguin (der er det jo ingenting spesielt).
Trultemor85 Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 Sunwing Sandy bay Beach på Kypros Kom nettop derfra og vært der før, og skal garantert tilbake Ikje prøvd de andre stedene enda da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå