Gå til innhold

Sunwing Arguinigin (Gran Canaria) vs. Sunwing Fanabe (Tenerife)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sunwing Arguinigin (Gran Canaria) vs. Sunwing Fanabe (Tenerife)

Noen som har vært begge steder, og kan gi meg en anbefaling på hva jeg bør velge? Skal reise sammen med min mann og sønn på 5 år.

Anonymous poster hash: 05c9e...306
Skrevet

Har ikke vore på det hotellet Fanabe, Men liker utrolig godt Tenerife! :) Fin familieplass.

Vi var i desember for 1,5 år siden. Kjekt badeland, fin strand og roligt sentrum :)

Anonymous poster hash: b5dec...fe6
Gjest stårma
Skrevet

Har bare vært på sunwing arguineguin, det var veldig fint og kan absolutt anbefales hvertfall:)

Skrevet

Har heller ikke vært på Fanabe, men liker personlig Tenerife bedre enn GC. Har vært på sunving der, og synes jo selve hotellet var fantastisk, men om man skal gå litt utenfor hotellområdet så ville jeg nok valgt Tenerife. :)

Skrevet

Fanabe; flott hotell! Sentralt, kort vei til stra da, masse butikker og spisesteder rundt. Litt lite bassengområde, men alt annet er bra der. Vi skal dit for andre gang nå, 3 år siden sist.

Anonymous poster hash: 5a238...46f

Skrevet

Ikke vært begge steder, men Fanabe er helt topp i hvert fall! ;)

Anonymous poster hash: e4ca4...84f

Skrevet

Reiser alltid tilbake til Sunwing Arguineguin. :)

Anonymous poster hash: d0840...8ae

Skrevet

Tenerife er finere en gc. Jeg tenker at et Sunwing hotell er et sunwing hotell på en måte:) Flott for barna, stress for foreldre (men ok stress da). Litt lite basseng område på tenerife og stor kamp om sengene på morgenen, men stranda er jo ikke langt unna. Fine og rene rom,lollo og bernie er superhelter, maten helt grei (men selvsagt mye bedre utenfor hotellet)

Jeg ville valgt Teneriffe, ikke pga at hotellet er bedre der, men fordi det er mye finere i fanabe enn i Arguineguin (der er det jo ingenting spesielt). 

Skrevet

Sunwing Sandy bay Beach på Kypros :)

Kom nettop derfra og vært der før, og skal garantert tilbake :D

Ikje prøvd de andre stedene enda da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...