Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det funker å slette loggen, men det må gjøres hver gang jeg har logget ut... Tungvint og unødvendig egentlig. Vet ikke om hengen er hos dere eller hos meg, men jegvharfortalt aldri opplevd det på andre enheter enn ipaden her...

Annonse

Hei, 

Virker det som dette skjer kun på iPad for dere eller kan problemet også dukke opp på PC? 

Når dere er på iPad, bruker dere PC-versjonutseende eller vanlig mobilutseende?

Har bare ipad, så vet ikkje... Men bruker pc versjonen, da mobilutseende ikkje er like "bra"..

Annonse

Har motsatt problem, jeg blir utlogget for hver gang jeg krysser ut nettleseren.

Jeg har huket av på "husk meg" og passord/brukernavn er lagret så det bare er å trykke logg inn. Men jeg skulle helst sett at jeg ble automatisk innlogget, vet dere hvordan jeg skal få til det?

Har motsatt problem, jeg blir utlogget for hver gang jeg krysser ut nettleseren.

Jeg har huket av på "husk meg" og passord/brukernavn er lagret så det bare er å trykke logg inn. Men jeg skulle helst sett at jeg ble automatisk innlogget, vet dere hvordan jeg skal få til det?

Jeg har samme problemet. Har skrevet et eget innlegg om det litt lenger ned på siden her.

Blir tilogmed utlogget når jeg skal poste svar på innlegg.....skriv deg på innlegget mitt så ser de at vi er fler?

Jeg har samme problemet. Har skrevet et eget innlegg om det litt lenger ned på siden her.

Blir tilogmed utlogget når jeg skal poste svar på innlegg.....skriv deg på innlegget mitt så ser de at vi er fler?

Det skal jeg gjøre!

• 2 måneder senere...

Denne tråden gjelder vel akkurat det samme som det i tråden hvor man ikke får logget seg ut. Er jo helt tragisk at dette har vært meldt fra om helt siden juli uten særlig respons fra moderatorer eller teknisk ansvarlige her inne. Og enda så skjønner de ikke at det ikke hjelper å slette loggene, problemet må jo ligge hos bim/dib

Anonymous poster hash: 0dba2...a6a

Denne tråden gjelder vel akkurat det samme som det i tråden hvor man ikke får logget seg ut. Er jo helt tragisk at dette har vært meldt fra om helt siden juli uten særlig respons fra moderatorer eller teknisk ansvarlige her inne. Og enda så skjønner de ikke at det ikke hjelper å slette loggene, problemet må jo ligge hos bim/dib

Rettelse, ser at det er meldt fra om dette allerede i juni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...