nordlys13 Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 (endret) planlegger mirakler for sommeren ! Men først må jeg vite; lager alle hormonene man tar etter et IVF forsøk krøll for naturlig eggløsning i senere sykluser? og evt hvor mange? Første mens nå etter kjemisk graviditet. Og tar med meg en positiv ting fra det; det er det nærmeste jeg har vært å være gravid de to årene vi har prøvd. For jeg har vel testet tidlig stort sett hver eneste syklus med naturlige forsøk. Så kanskje har hormonene "kickstartet" noe Jeg satser på det Skal i hvertfall "ha det gøy" i den trua i sommer uansett hva resultatet blir Oppstart for neste forsøk blir ikke før august/ sept, og er jo greit å utnytte ferien Men er det sannsynlig at man får naturlig eggløsning første syklus etter alt hormonstyret ? Endret 23. juni 2013 av nordlys13
sonja77 Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Kommer litt Ann på hva slags hormoner. Man sier hvertfall der jg var at man må hoppe over en syklus før man får nytt innsett . Men etter innsett med progynova kom jg i gang m engang, og d samme etter uttak innsett m synerea el hva d het.
sunfly Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Jeg hadde helt normal eggløsning etter negativt forsøk i mars....ingenting i veien for å prøve på egenhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå