Gå til innhold

Kjenner mann at man får strekkmerker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også igang med tredjemann. Har (bank i bordet) ikke fått noen strekkmerker enda, men skjønner veldig godt hvilken følelse du snakker om 

Jeg har et punkt langt oppe på høyre side av magen hvor det kjennes ut som om jeg skal sprekke. 

Jo mer sliten jeg er, og jo hardere magen er, jo verre. 

Jeg tror faktisk det er en muskelknute eller noe i den dur, den er i alle fall ikke behagelig ;)

Jeg har nå fått strekkmerkene rundt navlen. Babyen presser kroppsdeler mot navlen min neste hele tiden og området er derfor helt hardt. Huden er sår, der hvor den har sprukket. Kjennes nesten solbrent ut, hvis du forstår... Lindrer hvis jeg smører med krem...

Jeg har MASSE strekkmerker etter førstemann. Kjente ikke noe som sprakk nei, eller følelsen av det, men det klødde en del. De bare poppet opp en etter en og plutselig så magen min ut som flammer oppover. Har ikke fått noen nye nå (uke 38), men noen av de gamle har strekt seg litt lenger. Har ikke kjent dette hele tatt, ikke kløe engabng, ser bare at de gamle strekkmerkene har blitt mørkerøde i enden.

Annonse

Har aldri kjent noko som helst. Har berre littegrann rundt navlen (som eg fekk med føstemann), og litt på høgre side (som kom på veg til fødestua med 3. mann...Litt irriterande, men det var ikkje det eg tenkte på akkurat då, i sjukebil med blålys...........). Har ikkje fått fleire med nr 4 eller 5, og håper det held seg slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...