Gå til innhold

Ikke fått noen nye strekkmerker:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk mine første for to uker siden. Så har nå 5 striper på magen. 4 på ene siden, og ett på andre siden av navlen. Er 34+1

Er førstegangs, så hadde forventet mer til nå, men klager ikke.

Er for øvrig ikke veldig opptatt av det. Skal nok klare å bære hver eneste stripe med stolthet! Ett hardt svangerskap setter sine spor på psyken, så gjør meg ikkenoe å få noen fysiske spor på at det har bodd ett lite menneske i magen min:)

Endret av Queenmee

Ingen nye så langt :)) .. Men første gangen hadde jeg kun noen få på magen ved termin/fødsel, men raste ned i vekt og pinade kom ikke strekkmerkene frem da :/ det var veeeldig surt da og var lite fornøyd, men etter mange år har jeg slått meg til ro med de.. Har noen på mage, rumpe og lår :P

Annonse

Jeg slapp så godt som unna sist gang, da gikk jeg gravid til uke 38. Men nå som jeg straks er ved termin, i morgen, så har jeg fått noen under og rundt navlen... Ja, ja :) Trodde liksom jeg skulle slippe unna, men de kom nå på slutten gitt! :)

Eg fekk alle mine leeeenge før eg vart gravid første gong, og reknar med at eg ikkje greier å legge på meg så mykje at eg får nokre nye denne gongen heller, men eitpar strekkmerker til eller ifrå har ingenting å seie for meg;-)

Bra for dere som ikke har fått tigerstriper:-) jeg fikk før og i første svangerskap(ingen i andre som jeg la merke til), men så er jeg bare stolt av de og det de representerer for meg; nemlig to nydelige jenter♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...