Gå til innhold

hvor langt har dere kommet i candy crush? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat fullført nivå 80 og føler meg litt smågal som holder påmed det.. men hvor langt går det egentlig? Hvor langt har dete andre kommet? Og, er dere like hekta som meg? ;)

Anonymous poster hash: 3f33a...3be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på 125.. Holdt på i en evighet og HATER spillet, men klarer ikke å gi meg.. Haha :)

Spillet oppdateres med flere baner :)

Skrevet

135 men har stått fast der i noen uker, har så å si gitt opp nå...

Skrevet

65 - har holdt på i maaange uker, er ofte veldig nær å lykkes, men mangler EN rute liksom... Irriterende. Men klarer ikke å slutte.

Anonymous poster hash: eb01d...1be
Skrevet

Er på lvl 87, orker ikke mer, så har sluttet der...

lillesøster er på lvl 350.......

Anonymous poster hash: 2f665...ad9
Skrevet

Jeg er på 123.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Har kommet til 88, men sliter med å komme meg videre.

Hekta? Jepp :)

Skrevet

jeg står fast på Level 70, stått fast der noen måneder så er bare innom en sjelden gang for å prøve, men får den ikke til :(

Anonymous poster hash: f0661...b79
Skrevet

Hva gjør jeg for å komme videre fra level 35 UTEN å måtte betale eller mase på Facebook?

Hjelp meg!!! ;)

Skrevet

266

Anonymous poster hash: dea4a...18c
Skrevet

Jeg har kommet til 79 og står bom fast. :(

Anonymous poster hash: 84f53...e49
Skrevet

407

Anonymous poster hash: 15eae...263
Skrevet

154

Anonymous poster hash: c12aa...999
Skrevet

147 - gav opp på 140 - og lovde meg sjølv at eg skulle slette heile driten, men så plutseleg..:)

Skrevet

Hvis dere synes det er kjipt å måtte vente lenge mellom hvert liv, kan dere bare stille klokka på mobilen et par timer fram, så har dere fullt med liv igjen. Bare ett tips ;) Er selv bare på level 26, begynte igår.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

147 - gav opp på 140 - og lovde meg sjølv at eg skulle slette heile driten, men så plutseleg.. :)

Og hver gang jeg spiller irriterer det meg grenseløst at du er så langt foran meg. Du bare dro fra meg i full fart :o

Skrevet

147 - gav opp på 140 - og lovde meg sjølv at eg skulle slette heile driten, men så plutseleg.. :)

Og hver gang jeg spiller irriterer det meg grenseløst at du er så langt foran meg. Du bare dro fra meg i full fart :o

Hoho! Eg har litt konkurranseinstinkt, kan en seie;) Men så har eg bytta ut anonymforumet med candy crush og;)

Skrevet

300:-)

Jeg er virkelig, virkelig hekta. Heldigvis ikke brukt penger på det da... Bare veldig mye tid...

Anonymous poster hash: 20fb8...ad9

Skrevet

135 men har stått fast der i noen uker, har så å si gitt opp nå...

Ååå samme her. I flere uker! Holder på å bli gærn, den er helt umulig!! :P

Skrevet

Hva gjør jeg for å komme videre fra level 35 UTEN å måtte betale eller mase på Facebook?

Hjelp meg!!! ;)

Lurer på akkurat det samme :-/

Noen som vil svare?

Anonymous poster hash: 6bcac...20e

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hva handler det om egentlig?

Skrevet

Hjelp meg!!! ;)

Lurer på akkurat det samme :-/

Noen som vil svare?

Anonymous poster hash: 6bcac...20e

Dere må spille slike oppdrag, det er 3 forskjellige brett dere må igjennom før dere får fortsette til nr 36. Dere får spille 1 brett om dagen. Klarer dere et av de tre brettene så må dere vente 24 timer før neste, altså 24 timer mellom hver av brettene. Når dere klarer de tre brettene så får dere gå videre.  Håper jeg har forklart det godt nok :P   hihi..

Har kommet til 38 jeg. Sliter litt med den. Men jeg og mannen bytter på innimellom, han har kommet til 89 tror jeg. Han tar noen brett for meg og jeg tar noen brett for han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...