Gjest Gullebolle Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Hei alle sammen! Jeg satt inn en liten eskimo på Torsdag, og de pinefulle 12-14 dagene er igang. Noen andre i samme båt? Jeg virkelig misliker rugetiden, dagene snegler seg avgårde og man kjenner etter hvert minste symptom....så enten går man i kjelleren om testen er nagativ, ellers begynner enda noen pinefulle uker hvor man løper å sjekker om man blør flere ganger om dagen....huff.... Det jeg har merket til nå, er litt stikkinger, kommer litt sånn sterke stikk som varer noen sekunder. Det er et godt tegn for min del iallefall, det har jeg hatt hver gang testen har blitt positiv. Men huff, ellers kverner tankene for harde livet. Godt jeg har masse å henge fingrene i de neste ukene:) Hvilke symptomer kjenner dere? Og hvilken rugedag er du på? Skal teste 1. eller 2.Juli
Krepsen79 Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Her ble to eskimoer satt inn på fredag. Offisiell testdag er 5. juli, men med en haug billig tester så får man se hvor lenge man kan vente Hele lørdag forsvant i skikkelig hodepine, noe som er uvanlig for meg. Idag skjelver jeg skikkelig på hendene, kanskje det skyldes at jeg har doblet progesteronen? Gått fra en til to crinone om dagen. Ellers er det litt tidlig for symptomer. Progynovaen og crinonen gjør sitt. Ømme bryster, stikninger i nedre del av magen, vondt nederst i ryggen osv.
Stjernemagnolia Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Lykke til med innsett og ruging av embryoer Gullebolle og Krepsen79! Måtte det gå deres vei denne gangen! Endelig ble det innsett på deg Gullebolle etter alt du var igjennom ved siste uttak. Du rakk innsett før sommerferien til og med og det er superbra. Må bare si gratulerer med innsettet, nå har du også endelig mulighet til å lykkes! To flotte frosne embryoer satt inn og gratulerer med innsettet til krepsen79 også. Blir ekstra spennende nå som embryoene har blitt dyrket i EmbryoGen som skal gi økt sjanse. Nå skal de være sterke embryoer som skal klore seg fast og bli der. Lykke til begge to måtte dette bli deres lykkemåned!
Gjest Gullebolle Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Tusen takk Stjernemagnolia:-) Åssen går det med deg? Har ikke vært så mye her inne i ventetiden. Mitt egg badet de litt i embryoglue, spent på det:-) Hadde ikke hørt om hverken det eller embrygen før nå:-) Fantes jo ikke sånt fancy når jeg hang her for snart 5 år siden, godt de gjør fremskritt. Fikk valget mellom ett eller to egg, men valgte ett, lurer på om jeg angrer litt på det, er oddsen mye høyere for å lykkes med 2? Tenkte kanskje at flere forsøk gav høyere odds enn flere egg inn....? Gratulerer med to eskimoer Krepsen79, gøy vi ligger så likt i løypa:) Kjenner ikke så mye symptomer enda, men de stikkingene og murringene håper jeg er et godt tegn:-) Men vet lutinusen kan spille meg et puss! Ja nå skal du se det blir 2 positive tester i begynnelsen av juli:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå