Tarssan Skrevet 23. juni 2013 #26 Skrevet 23. juni 2013 Kondolerer så mye Hi. Så ufattelig grusomt. Begravelsesbyrå,prest og organist bruker å være behjelpelig med å finne både sanger og salmer. Kanskje du har en vuggesang du brukte å synge til lillegutten i magen?
Gjest Yzma Skrevet 23. juni 2013 #27 Skrevet 23. juni 2013 Jeg har ikke tips til sanger, men sender mine dypeste kondolanser og de varmeste klemmer til dere :'( <3
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #28 Skrevet 23. juni 2013 Kondolerer, så utrolig trist å lese Tears in heaven er mitt forslag. Anonymous poster hash: 41a7d...178
Dahleramp1981 Skrevet 23. juni 2013 #29 Skrevet 23. juni 2013 Kondolerer, HI. Gråter med deg og føler meg ufattelig heldig som har mine hos meg. "Ein fin liten blome" liker jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #30 Skrevet 24. juni 2013 Nå vet jeg jo ikke hvor god tid dere har før dere må bestemme dere for sanger etc. Men jeg vil allikevel anbefale siden www.englesiden.com Der er det mange (bl.a. meg) som har opplevd det samme som deg og som kan hjelpe med mye. Hva skjedde med barnet ditt? Anonymous poster hash: 5e340...f1b
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #31 Skrevet 24. juni 2013 Ikke en spurv til jorden Ikke en spurv til jordenuten at Gud er med.*Ikke en sjel mot dødenuten hans kjærlighet!Ikke en blomst er visnet,ikke en tåre faltuten at Gud vet om det,han som er over alt.[* Matt 10, 29]Tro det når stormen herjerbladløse vintertrær!Tro det når brenning bryterover de nakne skjær!Tro det når ubeskyttetmidt i en kamp du står.Tro det når helt alenedu med en smerte går.Tro det når noe bristeruten å vokse frem.Tro det når noen misterdet som var alt for dem!Tro det når håp går underuten å reise seg:Ikke en spurv til jorden!Det er et ord til deg. (Ingeborg Prytz Fougner) Anonymous poster hash: 57fe1...cfb
Gjest Vicky Pollard Skrevet 24. juni 2013 #32 Skrevet 24. juni 2013 Tyven tyven av dum dum boys er skrevet til prebbles døde barn. spør ingen ikke noen suser i stål i ljåen spjærer åpen himmel ingen er trygg på engen skjærer høsten uten blund uten hvile: blind & stum snart der så her som lyn røver øyenstenen din tyven tyven finnes ei den bot som bøter sønderslitte hjerter ei pardon sparer ingen Find More lyrics at www.sweetslyrics.com hugger ned alle som en tyven tyven alle er vi like for ljåen hadde han sjel var den en skjæres røver de som skinner mest tyven tyven tyven tyven røvet øyenstenen smyger i skyggen bare vi er igjen tyven tyven tok det han fant alt har vi gjemt blir aldri glemt Anonymous poster hash: 61647...309 Den skulle jeg også foreslå.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #33 Skrevet 26. juni 2013 Håper du har fått tips du kan bruke, kondolerer :-( Anonymous poster hash: 5e340...f1b
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. juni 2013 #34 Skrevet 26. juni 2013 Kondolerer så mye. Synes tanken om å bruke en vuggesang virker fin.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #35 Skrevet 27. juni 2013 Tenker mye på deg og tiden dere skal gjennom nå. Vet ikke om du tidligere har blitt tipset om www.englesiden.com om ikke så er du det nå :-) Et godt sted å være når man har opplevd den største sorgen. Anonymous poster hash: 5e340...f1b
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2013 #36 Skrevet 27. juni 2013 "Kvelden lister seg på tå" er et nyelig dikt av Inger Hagerup som jeg bruker som vuggevise for mine barn (Tror det er Finn Kalvik som har satt melodi til). Kanskje første og siste vers kunne passe til en begravelse? Kondolerer så mye, HI. Kvelden lister seg på tåOver kløverengenHimlen har tatt stjerner påAlle barn skal sove nåSove søtt i sengenMelk og brød fra krus og fatEr så gode vennerMed en liten trett krabatSom skal spise aftensmatMed små melketennerOg to røde lette skoSetter vi på mattenEr så slitne begge toMen nå skal de stå i roHele hele nattenNatten kommer svart og storAlle ting blir borteSeil i mørke lille jordMed en liten gutt ombordI sin lille skjorte Anonymous poster hash: d1b2c...295
Mamma til tre gutter Skrevet 27. juni 2013 #37 Skrevet 27. juni 2013 Vil gi deg en god klem.. Sitter med tårer i augene og får helt vondt av dere... Tears in heaven er jo nydelig... Kondolerer så mykje..
Solstrålen+englejenta Skrevet 27. juni 2013 #38 Skrevet 27. juni 2013 Jeg mista jenta mi før fødsel. Vi hadde flere sanger i begravelsen, deriblant Eg veit i himmelrik ein borg Vuggevise og Littlefuglen av Gåte In the arms of an angel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå