Gå til innhold

Morkaka i front, 21 uker...

Anbefalte innlegg

Kjære vene, jeg kjenner jo ingenting... Kanskje muligens litt, men det kan like gjerne være luft!!!! Dette er mitt andre svangerskap, og med første kjente jeg de første sparkene i uke 16-17...

Vet jo at morkaka nå fungerer som en støtdemper, men HALLO DER INNE!!! Hehe...

Flere med morkaka i front som har ventet og ventet på bevegelse??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058928-morkaka-i-front-21-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp. Jeg er 22 uker. Har kjent noen bittesmå dult. Trur jeg.. er vanskelig å vite, når man ikke vet hvordan det skal kjennes. Går bare å venter på tydelige spark nå. Blir så bekymra, men det er helt normalt at vi ikke har kjent så mye enda :) Plutselig kjenner du noe ;)

Annonse

Jeg har også foranliggende morkake og har kjent  "noe" for flere uker siden men det er først nå i uke 17 jeg har kjent liv/spark med 110% sikkerhet.

Det "løsnet"for noen dager siden og har kjent det hver dag siden.

Men det der er jo veldig individuelt. jeg har livmora langt fremme og veldig høyt oppe og jeg er veldig lav så det er nok derfor jeg har kjent det så fort.

Men det har vært relativt stille i dag altså, så det er ikke like sterkt hver dag og jeg kjenner det mest på venstre side.

Har morkaken forran, hadde det forige svangerskap også :-) Forige gang kjente jeg liv fra uke 16, denne gangen ikke før uke 20. Er i uke 22 i morgen og kjenner nå spark dagelig, sterkere og sterkere for hver dag :-) Men er nok en stund til samboeren får kjenne noe enda :-) Han kjente i uke 20 første gang sist :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...