Gå til innhold

Barbeint, sko eller sokker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hvordan gjør dere det når dere har på kjole nå om sommeren og skal inn hos andre? Bruker dere å gå barbeint inne hos folk? Eller beholder dere sko på? Evt har dere med sokker som dere tar på?

Trenger raskt svar:-p

Anonymous poster hash: c3d5f...7f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ankelsokker i (stelle)veska :) Alltid.

Gjest lemon-aid
Skrevet

Går gjerne barbeint.. Fint hvis tåneglene er stelt, og lakket med friske farger :-D

Skrevet

Har alltid med meg sokker. En gang ble jeg uforberedt bedt inn til en familievenn av en venninne, og hadde ikke med meg sokker. Var veldig ubehagelig, spesielt siden jeg hadde gått en hel dag barbent i skoene, så det luktet ikke friske blomster.

Anonymous poster hash: ed7c6...555

Skrevet

Går inn barbeint hvis jeg ikke har sokker på ja.

Gjest lemon-aid
Skrevet

Da hadde jeg spurt pent om jeg ikke kunne fått en våtserviett eller lignende.. ;-)

Skrevet

Jeg bruker også vanligvis å ha ankelsokker i veska:-) men hva hvis man skal på fest?

HI

Anonymous poster hash: c3d5f...7f0

Skrevet

På fest ville jeg gått inn med sko hvis vi snakker pene sommersandaler. Ev. ankelsokker i veska. Barbeint bare hos veldig gode venner ...

Anonymous poster hash: 299a8...b91

Skrevet

Jeg har som regel med mg ankelsokker i veska. Men ofte når jeg har pensko på slipper jeg inn med dem på om vi er i festlige lag. 

• 1 måned senere...
Gjest Snuppebolla
Skrevet

Jeg har med sokker i veska, og ville følt ubehag ved å gå barbeint eller med sko hos andre, siden jeg missliker at andre gjør det hjemme hos meg. Liker ikke tanken på andres fotvorter og neglesykdommer, eller sko som kan ha tråkket i ulumskheter er innomhus.

Skrevet

Her er det barbeint hele året om mulig, både hjemme og borte.

Er så varm på bena at jeg blir grinete av å bruke sokker i plussgrader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...