Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter oppgraderingen så fungerer ikke varslingen som den skal hos meg. Det kan stå at det er 1 varsel og når jeg åpner så er det 5, eller det så er ingen varsler og jeg åpner og det er 2. Fungerte fint før oppgraderingen. Er det bare hos meg det er blitt sånn?

Anonymous poster hash: 5545f...6de

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Igjen er det noe rart med varslene. Har fått svar på innlegg ser jeg, men ingen varsel. Vet jeg krysset av på det.

Hos meg er varslene som når jeg skrev innlegget, altså bare noe surr :(  Det er ikke blitt noe bedre. Hi

Gjest MaJo0812

Igjen er det noe rart med varslene. Har fått svar på innlegg ser jeg, men ingen varsel. Vet jeg krysset av på det.

Hos meg er varslene som når jeg skrev innlegget, altså bare noe surr :( Det er ikke blitt noe bedre. Hi

Din sitering fikk jeg varsel på. Men altså er dette så bingo at ikke til å stole på..

• 2 uker senere...

Annonse

Fikk du noe svar ang varslene? Funker fortsatt ikke..

Hei, kan du lenke til innleggene som du mener du burde fått varsel om, men som du ikke har blitt varslet om? Vil gjerne ha eksempler :)

Du kan lenke til dem her i tråden eller sende meg en personlig melding :) 

Heisann, 

Det virker ikke som du har meldt deg opp for varsling i den flue-tråden. Videre følger instrukser for hvordan du aktiverer dette for tråder.

Slik systemet fungerer er at du må være meldt opp for varsling om svar i tråder. Det gjør du ved å trykke på knappen "Følg dette emnet". Da spretter det opp en boks hvor du kan velge hvor ofte du skal motta varsel i en rullegardin ved siden av "Motta varsling", i tillegg til at "Motta varsling" må være markert.

Deretter kan du også merke "Følg anonymt" hvis du vil det. Den brukes hvis du vil gjøre det usynlig for andre at du følger med på tråden. Deretter trykker du knappen "Følg dette emnet" like under markeringsboksen for "Følg anonymt".

Se oppe til høyre på vedlagt bilde:

Skjermbilde 2013-08-14 kl. 07.45.29.png

Hvis du allerede følger emnet vil det stå "Ikke følg dette emnet". Om du trykker på knappen vil du videre kunne trykke på knappen "Liker ikke" i sprettoppboksen for å avslutte abonnementet. 

Se oppe til høyre på vedlagt bilde:

Skjermbilde 2013-08-14 kl. 07.54.53.png

Sitatvarsling fungerer slik at du får varsel om at du har blitt sitert, men bare hvis du ikke allerede følger emnet. Ved sitatvarsling må innlegget til den som siterte deg bestå av en sitatboks som inneholder ditt navn i sitatboksen.

Gjør dette deg noe klokere?

Endret av TSP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...