Gå til innhold

"Vanlig" shampoo eller frisør shampoo?

Anbefalte innlegg

Bruker dere vanlig shampoo  som selges i matvarebutikken eller frisør shampoo?

Hvilken merke?

Jeg bruker bare frisør-shampoo for tiden, men er i tvil om det faktisk har noe å si for håret. Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 32848...6a4

Fortsetter under...

Jeg bruker kun frisørshampoo - har tørr hodebunn og det er kun Redken som funker for meg. Bestiller på feelunique.com for å slippe de vanvittige prisene her i Norge. Har ikke brukt butikkshampoo på 15 år.

Anonymous poster hash: b6c75...504

Jeg bruker kun frisørshampoo - har tørr hodebunn og det er kun Redken som funker for meg. Bestiller på feelunique.com for å slippe de vanvittige prisene her i Norge. Har ikke brukt butikkshampoo på 15 år.

Anonymous poster hash: b6c75...504

Wow, var billig der ja... Betaler du noe ekstra (i posten)når du bestiller derfra?

Anonymous poster hash: 7b022...914

Mitt hår må ha ordentlig frisørsjampo for å se noenlunde ut. Kan fint bruke butikksjampo i ny og ne, men vanligvis er det kerastase som gjelder her.

Mannen min bruker den billigste butikksjampoen. han har kort, sundt og skinnende hår som ikke trenger pleie.

Annonse

Tja.. Vet ikke helt jeg. Har prøvd "alt". De fleste butikkshampoer, redken, sebastian, Big head, loreal osv osv... Finner ingen som funker helt for meg. Har langt hår som fort ser fett ut i hodebunnen, men ikke fra ørene og ned :P Hater det! Samtidig er håret litt slitt så det trenger pleie.. Så det er helt håpløst å finne noe som fungerer!

Anonymous poster hash: 251ab...37d

Frisør shampo er uten tvil mye bedre for håret enn butikk shampo. Spesielt dersom du har litt lengde på håret og trenger å ta godt vare på det slik at det ser sunt og friskt ut. Det finnes tusenvis av sorter, så d er bare å prøve seg frem. På ulike nettsider kan du få tak i billige.

Annonse

Frisør shampo er uten tvil mye bedre for håret enn butikk shampo. Spesielt dersom du har litt lengde på håret og trenger å ta godt vare på det slik at det ser sunt og friskt ut. Det finnes tusenvis av sorter, så d er bare å prøve seg frem. På ulike nettsider kan du få tak i billige.

Jeg kjøpte nylig en shampoo fra redken for å få volum. Jeg er rett og slett sjokkert over hvor stor effekten er.

Ellers hender det jeg bruker shampoo fra apotek/butikk. Bytter litt på det. Har en hårkur fra frisør som jeg bruker jevnlig. 

Anonymous poster hash: 8910c...990

Noen som har slitt hår her? hva anbefaler dere? Jeg har ødelagt håret mitt med alt mulig kjemiske produkter (straight and shine, blekking, osv). Vil ikke klippe det kort uten å prøve å rede den...

Jeg tåler ikke butikksjampo, har atopisk hud og får eksem i hodebunnen av dem.

Har prøvd mye forskjellig fra frisøren, men aldri funnet noe som fungerer godt. Det meste begynner jeg klø i hodebunnen av, og finner jeg en hodebunnen tåler blir håret forferdelig (har masse krøllete hår som lett blir brusete og elektrisk).

Det som fungerer for håret mitt er Vichy fra apoteket, de har en sjampo for sensitiv hodebunn og tørt hår. Så bruker jeg en balsam for krøllete bruste hår fra et annet merke etterpå. Fungerer helt supert!

Anonymous poster hash: 5d0fb...b63

Endar ofte med å kjøpe shampoo når eg klipper meg, men når flaska er tom er det tilbake på billigshampooen. Gjer ingen forskjell på mitt hår det eg kan sjå (bortsett frå at Frank Provost var grusom mot hår og hovudbotn, aldri meir den greia i nærleiken av mitt hår).

Gjest Skofantomet

Noen som har slitt hår her? hva anbefaler dere? Jeg har ødelagt håret mitt med alt mulig kjemiske produkter (straight and shine, blekking, osv). Vil ikke klippe det kort uten å prøve å rede den...

Kerastase sin proteinserie :)

Om du har slitt hår anbefaler jeg K-pak fra joico. Den er helt fantastisk for ødelagt hår! =)

Jeg har brukt en del forskjellig. da jeg hadde langt hår som var slitt brukte jeg joico sin K-pak. den gjorde underverker.

nå har jeg I.D sin Shampo og balsam for normalt tynt nordisk hår, men den merker jeg ingen effekt av. den er bare helt ok. og flaskene er så teit laget at man omtrent ikke får ut innholdet.

tenker å prøve en volum Shampo fra redken eller Tigi nå!

Jeg har sverget til define sine produkter helt siden de kom i butikkene. Alt annet synes jeg enten håret blir tørt/slitt av eller så blir det fort fett igjen.

Nå bruker jeg define argan oil både shampoo og balsam. Bruker loreal oil etterpå for å få mer glans og så det ikke blir så statisk, kjøpte den før define hadde lansert sin :)

Bruker TIGI urban antidots 1 om vinteren er håret mer elektrisk og tørt, da bruker jeg 2. 

3 er for skadet hår. 

Bruker jeg butikkshampo får jeg glatt og elektrisk hår som ikke går an å gjøre noe med. Blir fort fett av billigshampo.

Endret av frk Nilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...