Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Noen tips til gode sexstillinger til gravide med mage? Begynner å bli et problem å ligge på ryggen, og meg på toppen er ufyselig tungt. Funker fint de første 10 minuttene, men etter det er jeg pumpa. Anonymous poster hash: f5bf6...016
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 meg å samboeren har det på samme måte nå. favoritten nå er om jeg ligger på rygg, på sengekanten så står han:) da blir ikke magen iveien. Eller at jeg ligger på sia også tar han meg bakfra... Anonymous poster hash: 9189b...4f8
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Doggystyle;) Anonymous poster hash: a4696...952
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Jenta ligger ca i stabilt sideleie. Mannen skrever over den nederste/underste foten hennes og den andre foten ligger i bøy opp mot magen. Litt vanskelig å forklare Blir jo nesten bakfra på siden, men jenta kan ligge nedpå senga og det blir ikke så tungt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå