Gå til innhold

Bugaboo Bee eller Quinny Zapp xtra?

Anbefalte innlegg

Noen som er litt mer bevandret i vognverdenen som har en ide på hvilke type vogn som er best. Det blir typisk shopping vogn som skal være lett å ta inn og ut av bil og til å bruke på reiser. Dere som har hatt eller har kjennskap til begge, hvilke ville dere foretrukket?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058784-bugaboo-bee-eller-quinny-zapp-xtra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt begge, og av de to likte jeg bee best. Men sånn egentlig så likte jeg ingen av de spesielt godt ;) Men så er jeg ganske kresen da... Kjekt at de er vendbare om du skal bruke den til et veldig lite barn, men er barnet 1år + så hadde jeg valgt en annen trille enn disse.

Bee: Super god å trille selvom de små hjulene begrenser hvor man kan trille henn, funker kun på asfalt og kjøpesenter. God liggekomfort i setet, og det er ganske romslig, men den har ikke fotbrett så bena blir hengende utenfor kanten (det mislikte jeg veldig). Synes den var litt styrete å slå sammen, gikk liksom så trått -hatt to ulike utgaver så vet at det ikke var noe galt med den jeg hadde, mulig jeg er sær ;) Minus at den har litt liten handlekurv. Veldig god kalesje og blir liten og hendig sammenslått. Synd den er så dyyyr...

Zapp extra: Var altfor lav i håndtakene for meg (er 172cm), var derfor ikke så god å trille. Synes heller ikke hjulene var spesielt gode, så synes ikke den har så god trillekomfort. Setet er helt supert, god komfort for barnet og forholdsvis romslig, pluss for fotbrett! Ikke spesielt god kalesje, måtte ha en ekstra solskjerm. Minimal handlekurv, skikkelig håpløst på shopping og strandturer i ferien. Må slås sammen i to deler, litt tungvint og styrete syns jeg, liker at reisetriller kan slås sammen kjapt og enkelt med en hånd.

Takk for svar. Jeg har kjøpt Zappen, men har lurt litt på om den bee'n var bedre og så kom jeg over en ganske rimelig en på nett nå....Er forsåvidt fornøyd med zappen, det lille jeg har rukket å bruke den, men foretrekker egentlig fire hjul. Valgte zappen fordi jeg helst ville ha jenta mi mot meg nå som hun er lita og de bee'ene jeg hadde sett var så alt for dyre. Kunne også godt tenkte meg en vogn som var lettere å legge sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...