Gå til innhold

ingen symptomer og lite å se på innvendig ul. mistet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen:-) jeg er en jente på 21 år som er veldig bekymret og stresser over alt som har med denne graviditeten å gjøre. Jeg er idag 5+4 og har ingen symptomer lenger. For ca en uke siden hadde jeg ømme bryster og menssmerter men nå har alt forsvunnet. Prøver hele tiden å kjenne etter men merker ingenting bortsett fra et lite svakt stikk i magen i ny og ne. Var hos legen på onsdag da var jeg 5+2 i følge sist gang jeg hadde mens hvertfall. Legen kunne kun se en fostersekk på innvendig ul. Hørt at mange kan se mer enn det og tom kanskje hjerteslag? Lest så mye om både MA og BO så er såå redd for at dette skal skje meg. Skal ikke på kontroll før 17.juli igjen og da er jeg litt over 9 uker på vei. Har jeg noen grunn til bekymring? Noen som har opplevd det samme men funnet bankende hjerte senere? Drar på syden ferie om 5 dager så håper på at jeg ikke trenger å bekymre meg for dette da!

Bekymrede hilsner fra meg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at jeg verken har hatt blødninger eller unormalt vondt noe sted :)

Skrevet

Jeg har opplevd dette akkurat. Var til ul 2 ganger fra det jeg trodde var uke 5, første gangen fikk jeg beskjed om at de ikke famt noe foster eller embryo eller koe. De så at jeg var gravid, men ikke noe annlegg til noe inni dær.

Dro så noen uker senere til privat ul med henvisning fra legen siden jeg har mistet to ganger før.

Da så han plommesekken og at det var embryo der, men i gen hjertelyd. Da trodde jeg at jeg selv var 7 uker på vei. Han satt meg tilbake til uke 5 og ny time to uker senere for å se om den utviklet seg.

Denne timen hadde jeg i går, har hatt masse rosa utflod og brun utflod så trodde ikke dette gikk bra.

Men joda der var det et lite bankende hjerte <3 Og jeg er 7 uker på vei nå først av. :)

Nå har jeg masse symptomer da, de har jeg hatt hele veien. Men selv om du ikke har noen betyr ikke det at noe er galt.

Prøv å slapp av og nyt ferien din.

Jeg tenker litt sånn at, hvis noe skjer så er det en årsak til at det skjer. Og vi kan ikke gjøre noe med det uansett.

Så det er bedre og bare slappe av så godt man kan og tenke på noe annet selvom det ikke er så lett.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg er i samme situasjon.. skal på ny ul tiradag. Da er det 2 uker siden siste ul. Veldig nervøs.

Skrevet

Det er ein grunn til at dei helst vil du skal vere 6+3 ved ul.....før det er det vanskeleg å seie noke sikkert....

Skrevet

Dette var veldig betryggende å høre Piu :-) så herlig å høre at alt går fint for deg. Syns det et så greit å spørre om sånne ting her siden jeg ikke har en partner å dele disse bekymringene mine med (han gjorde det slutt da jeg fortalte at jeg var gravid), og så får man litt mer ro i sjela :-) da får jeg bare vente nesten 4 lange uker til neste kontroll. Får prøve å ikke bekymre meg så mye :-)

Skrevet

Uff så leit å høre ootuva :( tenk sånn at han ikke fortjener deg og det vakkre du bærer på hvis han ikke er mann nok til å stå for det han har vært med på å lage. Uff.

Tror det er viktig at du slapper av så mye du kan. Stress er ikke bra.

Om du vil prate mer så kan du sende meg en pm. :)

Klem.

Skrevet

Ja helt enig i det :) tusen takk for gode svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...