Gå til innhold

Avflatet livmorhals(ellerhva det heter) og 2-3cm åpning...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Akkurat det samme som meg i dag det:) Var helt moden og 2-3cm åpning. Ble strippet og nå har jeg akkurat blødd litt. Så her har jeg veldig håp om fødsel i helga:). Jeg har termin i dag da. Høres ut som du kommer til å føde ganske snart du også. Lykke til:)!

Åååå så spennende!! Jeg er sprekkeferdig! Termin 3 juli, men skulle gjerne hatt han ut før bhg-ferien starter neste fredag, he he... Skal på jm-kontroll på tirsdag og oppfølging hos overlegen på føden (fulgt meg siden uke 24) på torsdag... Kan jeg forvente at de sjekker modning?? Forrige gang var det uaktuelt, siden de var redd for bakterier som kunne komme inn der.... 3 graviditet her, barn nr 2...!

Samme her. :) Termin 1.juli og ble også strippet i går. Blødde ganske mye og kraftige tak og murringer i hele går. Det ga seg i natt, men takene( ikke regelmessige) er tilbake nå.. Blør fortsatt, men bare brunt. Blæ, redd for at dette kan ta tid. Og ja, 3 cm her også :)

Annonse

Huff, var redd for dette at det kunne ta tid ja... Kjenner jeg blir skikkelig skuffa... Har hatt massevis av tak, men uregelmessige.

Gikk meg en tur og når keg kom hjem kom det litt vått i trusa. Gikk på do og satte på meg et innlegg. Kjennes ut som om det smådrypper litt, men fargen er lys gul. Lukter ikke urin, lukter egentlig ingenting... Men det er vel mest sannsynlig det?

Det er nok utflod tenker jeg. Den blir ofte litt gulere på fargen og veldig rennende på slutten. Men er du i tvil så ringer du føden. :)

I kveld gikk slimproppen. Den har gått gradvis før, men tydeligvis bygd seg opp igjen. I kveld kom hele, blodblandet. Den gikk under fødsel sist, så kjenner at jeg er litt spent(selvom jeg VET at den kan gå lenge før)! Huff, så jeg vet hvordan du har det.. Denne ventetiden er laaaang! Lykke til! Krysser fingrene for at det skjer noe hos deg i løpet av helgen.

Det er nok utflod tenker jeg. Den blir ofte litt gulere på fargen og veldig rennende på slutten. Men er du i tvil så ringer du føden. :)

I kveld gikk slimproppen. Den har gått gradvis før, men tydeligvis bygd seg opp igjen. I kveld kom hele, blodblandet. Den gikk under fødsel sist, så kjenner at jeg er litt spent(selvom jeg VET at den kan gå lenge før)! Huff, så jeg vet hvordan du har det.. Denne ventetiden er laaaang! Lykke til! Krysser fingrene for at det skjer noe hos deg i løpet av helgen.

Og fostervann skal vel egentlig lukte søtt..? :) Uansett, ring føden du! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...