Gjest stårma Skrevet 21. juni 2013 #1 Del Skrevet 21. juni 2013 Hvilke bøker liker deres 2åringer å lese? Jeg skal kjøpe et par bøker i bursdagsgave til 2åringen. Prøvde å se litt på bøker i nettbutikken men alderen som ofte står på bøkene passer ofte ikke synes jeg. Så noen tips? Hva ee en slager hos 2åringene? Er forresten en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
min<3 Skrevet 25. juni 2013 #2 Del Skrevet 25. juni 2013 I 2årspresang fikk vår lille som er ekstremt bilgal 2 bøker om div kjøretøy. Egentlig beregnet for store barn/ungdommer, men han elsker de bøkene. Ser i de flere ganger om dagen. Eneste minuset er jo at de har tynne ark og han er ikke så forsiktig, men vi får heller teipe sidene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MillaLilla Skrevet 25. juni 2013 #3 Del Skrevet 25. juni 2013 Vesletrollet på 2,5 liker prinsessebøker, bøker med Mikke og Minni og andre figurer hun synes er stas. Også har vi et par beibibøker av Ann Forslind (de har titler som Beibi jobber, Beibi danser, Beibi sint) som hun liker veldig godt. De har lite tekst som det er lett og utvide etter humør og situasjon og bilder og situasjoner som toåringen kjenner seg godt igjen i. (Eks, Beibien bygger med klosser, klossene raser sammen og beibi blir sint og lei seg. Beibi leker for seg selv, og oppdager plutselig at den er alene. Hvor er mamma/pappa?). Ellers er sangbøker en stor slager hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valiana Skrevet 25. juni 2013 #4 Del Skrevet 25. juni 2013 Populært her om dagen er Lek og lær med Molly (Molly mus) Den lille larven aldri mett og rim/regle-bok med mange spennende bilder. Jenten min er 2 år og 2 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslo37 Skrevet 26. juni 2013 #5 Del Skrevet 26. juni 2013 Kari Grossmanns Barnehagebok. Vrimlebøkene. Masse detaljer som min ser masse i. Har ikke tålmodighet til å bli lest for enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firebarnsmum Skrevet 5. juli 2013 #6 Del Skrevet 5. juli 2013 Bøkene om Dunderly, de som er skrevet for de minste. Dattra mi er helt hektet på disse bøkene om monsteret Moi:) De har egen nettside om det er av interesse. Emma og Thomas-bøkene er også populære. Tassen-bøkene, sangbøker og ikke minst bøker med bilder av dyr:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steget Skrevet 6. juli 2013 #7 Del Skrevet 6. juli 2013 Bøkene om Kokos var veldig populære her, og r der fortsatt. Nilsen og Dina-serien er også veldig fine. tassen, vennebyen og mummitrollet har vi også lest mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2prinsesser11&12 Skrevet 3. august 2013 #8 Del Skrevet 3. august 2013 Karsten & Petra bøkene elsker vår eldste på 2,5 år, og 'Den store..' (boken om lillebror og knerten, sangboken++). Nå har hun fått lov til å se i bøker med tynne sider siden hun var ca 1-1,5 år og er super forsiktig, bøkene med tykke sider er for lillesøster sier hun og er ikke like stas å få se i de lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lasseogludvigsmamma Skrevet 17. august 2013 #9 Del Skrevet 17. august 2013 Gruffaloen, albert åberg, mamma mø, til huttituenes land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilruge Skrevet 20. august 2013 #10 Del Skrevet 20. august 2013 Bøkene om Dunderly, de som er skrevet for de minste. Dattra mi er helt hektet på disse bøkene om monsteret Moi:) De har egen nettside om det er av interesse. Emma og Thomas-bøkene er også populære. Tassen-bøkene, sangbøker og ikke minst bøker med bilder av dyr:) Dette kunne vært skrevet av meg. Har ikke hørt om Dunderly, men alle de andre som nevnes er veldig populære her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå