Stjernemagnolia Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Måtte le litt da klinikken skrev om mine pene egg..... Neste forsøk blir med samme regime, stimulering og dosering da jeg får ut så pene egg! Iallfall godt de er pene å se på, men det hjelper ikke meg mye når de triller ut før de får satt seg skikkelig. Bruker alt av tilleggsmedisiner for å få dem til å sitte, det er crinone, fragmin, albyl, hcg-støtte og Medrol, men selv det har ikke hjulpet til nå. Vel, får vel ta en prat med legene for å høre om jeg skal kutte ut noe medisin for å se om det kan hjelpe for neste forsøk blir mitt 10 fersk stimuleringsforsøk. Føler jeg har gjort alt riktig hver gang og fått ut nok follikler hatt god befruktning og satt inn to til tre embryoer med gode score. Lever relativt sundt og spiser alt av vitaminer, antioksidanter, mineraler etc og er så lei negative forsøk/tester. Må det være så vanskelig når alle andre klarer å lykkes? Hva gjør jeg feil?
nordlys13 Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 ja, det var vel alltids noe. Man får ta med seg de komlimenter man kan få Men det er vel kanskje ei fattig trøst likevel, når de triller ut igjen som du sier. Det er trist og sårt hvordan man begynner med slik selvgranskning når det ikke går veien, man føler man gjør alt rett, og likevel... Men ufrivillig barnløshet er jo som oftest ikke selvforskyldt og man gjør jo gjerne det en kan for å leve "riktig",og det gjør jo helt sikkert du også!! Jeg tenker relativt sundt er det beste, man kan ikke bli ekstrem heller, det blir jo bare stress og det er jo heller ikke bra. Jeg kan forstå at du at du blir lei, du har hatt en lang vei. Men fortsett å lev så sundt som du føler er rett for deg, og så håper jeg at babylykken kommer din vei neste gang!!
HeleneBeate Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Måtte le litt da klinikken skrev om mine pene egg..... Neste forsøk blir med samme regime, stimulering og dosering da jeg får ut så pene egg! Iallfall godt de er pene å se på, men det hjelper ikke meg mye når de triller ut før de får satt seg skikkelig. Bruker alt av tilleggsmedisiner for å få dem til å sitte, det er crinone, fragmin, albyl, hcg-støtte og Medrol, men selv det har ikke hjulpet til nå. Vel, får vel ta en prat med legene for å høre om jeg skal kutte ut noe medisin for å se om det kan hjelpe for neste forsøk blir mitt 10 fersk stimuleringsforsøk. Føler jeg har gjort alt riktig hver gang og fått ut nok follikler hatt god befruktning og satt inn to til tre embryoer med gode score. Lever relativt sundt og spiser alt av vitaminer, antioksidanter, mineraler etc og er så lei negative forsøk/tester. Må det være så vanskelig når alle andre klarer å lykkes? Hva gjør jeg feil? Fikk nesten lyst til å si at du må legge om til middelhavskost.. Men nei, jeg tror ikke det er så lett heller..
Gjest Trulte med to små Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Har du prøvd akupunktur? Prøverørsprosessen er jo veldig dyr i seg selv, men har man anledning til å ta akupunktur i tillegg så er det veldig bra. Jeg har ihvertfall fått god hjelp av akupunktur. Jeg ble faktisk spontant gravid etter første mislykkede ivf forsøk, men mistet igjen. Ble gravid uten akupunktur i fjor og er nå 37+3 men bruker det for å komme mer i balanse og har startet fødselsforberedende behandling nå. Noen responderer veldig bra på dette og andre føler ikke de har utbytte av det. Men hun jeg går til setter alltid nåler for å holde på barnet og mulig det er til nytte for å holde på eggene som blir satt inn også? Bare noen tanker fra meg
lillespire2 Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Smil av de positive tingene! Føler med deg, Stjernemagnolia! Putter i meg vitaminer, løper, trener styrke, spiser lite hvitt mel og sukker.. Og fortsatt barnløs. Ler litt av det også God helg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå